loading...

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر

آرزو آخوندزاده بازدید : 189 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

تور تایلند

کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد پایتخت این کشور شهر بانکوک است. شما می توانید با انتخاب تور تایلند» از این کشور زیبا دیدن کنید. نام قبلی این کشور سیاه بوده است تایلند در منطقه‌ای به نام شبه جزیره هندوچین است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد این کشور از شمال با کشورهای میانمار و لائوس و از سوی شرق با کشورهای لائوس و کامبوج و از جنوب با کشور مالزی مرز مشترک دارد این کشور از سوی غرب در کنار دریای آندامان همجوار است و از سوی جنوب با خلیج تایلند همسایه است زبان رسمی این کشور زبان تایلندی است پرجمعیت ترین شهر این کشور پایتخت آن یعنی شهر بانکوک است اکثریت مردم تایلند بودایی هستند مساحت کشور تایلند ۵۱۳ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی نزدیک به ۶۸ میلیون نفر را دارا می باشد آب و هوای کشور تایلند گرمسیری است در این منطقه سه فصل با آب و هوای مختلف وجود دارد فصل گرم و خشک فصل بارانی و فصل خنک از آن جمله است. فصل گرم و خشک از اسفند ماه آغاز می شود و تا پایان خرداد ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا ۷۵ درصد است و دمای هوا بالا است فصل بارانی از ماه تیر آغاز می شود و تا اوایل آبان ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا بالا می رود و دمای هوا کمی کاهش می یابد فصل خنک هم از اواخر آبان آغاز می شود و در بهمن ماه به پایان میرسد. در این فصل دمای هوا اندکی کاهش می یابد و بسیار دلپذیر می شود.

تور تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند

طبیعت کشور تایلند از نظر جاذبه های گردشگری بسیار غنی است کشور تایلند با دارا بودن ساحل های بسیار طولانی که آنها به خودی خود یکی از قطب های گردشگری در منطقه می تواند باشد و جنگل های گرمسیری زیبا هر ساله میلیون‌ها گردشگر را برای دیدار از زیبایی های این کشور به طرف خود میکشد. از آثار تاریخی این کشور می ‌توان به معبد های قدیمی و مجسمه های بودا که از قدمت تاریخی برخوردار هستند می توان اشاره کرد. افزون بر جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی که در کشور تایلند قرار دارد این کشور با به کار بردن تکنولوژی روز دنیا و معماری پیشرفته آثار و ساختمان های جدیدی را بسازد که تبدیل به قطب گردشگری شده اند.

جاذبه های تایلند

غذا تایلندی که باید امتحان کنید

امکان ندارد در تایلند باشید و در حال خوردن یکی از غذاهای لذیذ تایلندی نباشید! نه تنها شما که گردشگر هستید، بلکه تایلندی ها نیز عادت دارند که در حال راه رفتن مشغول غذاخوردن باشند. تایلندی ها یک سس مخصوص دارند که سس ماهی نام دارد و با مزه تند و شیرین در تمامی غذاهایشان به کار می رود. همانطور که می دانید برنج جزء جدایی ناپذیر غذاهای آسیایی ها است. فرقی ندارد به کدام شهر تایلند سفر می کنید، حتما برنج پخته شده در برگ درخت موز را امتحان کنید. این برنج مزه ای منحصر به فرد دارد که تا میل نکنید متوجه نمی شوید اما برگ را نخورید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با غذاهای تایلندی و مواد اولیه آن ها آشنا شوید.

آداب غذایی در تایلند

نکته ای که در عموم مردم تایلند همه گیر است، استفاده ی زیاد از ادویه جات می باشد و مسافران به سختی می توانند از غذا یا خوراکی های تایلندی میل کنند، زیرا بیش از اندازه به ماهی، میگو، صدف و خرچنگ فلفل می زنند. تایلندی ها اعتفاد دارند که باید در یک غذا، طعم های مختلفی مثل شوری، ترشی، شیرینی و تندی حس شود که اکثرا با ذائقه ایرانیان هماهنگی ندارد. در تایلند غذاهای دریایی بسیار زیاد و پرطرفدار هستند و آن ها را با برنج می خورند. با توجه به قرارگیری تایلند در منطقه استوایی آب و هوایی خاص دارد و میوه های متنوع و خاص، انبه های خوشمزه، آناناس، هندوانه، مژکی، ترگیل، پاپایا در این کشور پیدا می شوند. در دکه های خیابانی تایلند می توانید شاهد حشرات سرخ شده از قبیل سوسک باشید که بسیار پر طرفدار هستند. شیرینی های تایلندی بسیار خوشمزه اند، بیسکوئیت های شکلاتی، کیک های لیمویی که با شیر نارگیل تهیه می شود برخی از بهترین شیرینی های تایلندی هستند.

معروفترین غذاهای تایلند

 

  • پد کراپو مو سَپ (Pad Krapow Moo Saap)

پد کراپو مو سَپ غذایست که هرچه تندتر باشد، تایلندی ها بیشتر می پسندند، به طوری که لب و دهانشان کاملا بسوزد! برنج و گوشت چرب، فلفل، ریحان، سس سویا، گردو و اسفناج مواد تشکیل دهنده این غذای تند و شیرین تایلندی هستند.

پد کراپو سپ

  • کای مد ما موآنگ (Kai Med Ma Muang)

کای مد ما موآنگ یا خوراک آجیل! در این غذا انواع آجیل سرخ شده به همراه مرغ، هویج، قارچ، سس سویا و عسل و البته فلفل به وفور یافت می شود. این خوراک طعمی شیرین و تند اما متفاوت دارد.

کای مد ما موآنگ

  • تام یام گونگ (Tom Yum Goong)

بوی قوی سوپ تام یام گونگ در میان گردشگران به عنوان بوی تایلند شهرت دارد. مواد اولیه این سوپ کلاسیک تایلندی از چیلی، برگ لیمو، سس ماهی، آبلیمو و قارچ قهوه ای تشکیل شده و مزه ای بسیار تند دارد. میگو و قارچ که اصلی ترین مواد این غذا هستند با سس مخصوص ماهی مزه دار شده اند و کافیست یک قاشق از آن را امتحان کنید تا تفاوت غذای تایلندی با دیگر کشورها برایتان واضح شود.

تام یام گونگ

آب و هوای تایلند

آب و هوایتایلند گرمسیری است در این منطقه سه فصل با آب و هوای مختلف وجود دارد فصل گرم و خشک فصل بارانی و فصل خنک از آن جمله است. فصل گرم و خشک از اسفند ماه آغاز می شود و تا پایان خرداد ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا ۷۵ درصد است و دمای هوا بالا است فصل بارانی از ماه تیر آغاز می شود و تا اوایل آبان ادامه می یابد در این فصل رطوبت هوا بالا می رود و دمای هوا کمی کاهش می یابد فصل خنک هم از اواخر آبان آغاز می شود و در بهمن ماه به پایان میرسد. در این فصل دمای هوا اندکی کاهش می یابد و بسیار دلپذیر می شود. شما می توانید با انتخاب تور تایلند» از این کشور زیبا دیدن کنید.

آب و هوای تایلند

شما با مراجعه به سایت ما می توانید از نحوه گرفتن ویزای تایلند و راهنمای سفر به تایلند بدون تور و بهترین شهر های تایلند برای سفر مجردی و بسیاری از اطلاعات دیگر راجبه تایلند مطلع شوید.

آرزو آخوندزاده بازدید : 155 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

دروازه هند و تور هند:

بدون شک یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری بمبئی دروازه هند می باشد که امروزه به سمبل و نماد این شهر تبدیل شده است. این بنای عظیم و باشکوه در سال 1924 به مناسبت بازدیدِ شاه جرج پنجم و ملکه ماری از بمبئی ساخته شده و جالب است بدانید که این دروازه آخرین جایی بود که ارتش و سربازان انگلیسی از هند خارج شدند و نقطه پایانی بر استعمار طولانی و حضور انگلیسی ها در هند قرار دادند. این دروازه به گونه ای ساخته شده که وقتی مسافران با قایق به سمت بندر بمبئی می آیند اولین چیزی که می بینند همین دروازه است. به همین دلیل هم این بنا به دروازه هند مشهور شده و امروزه دروازه هند یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری بمبئی بوده و بسیاری از توریست ها که با تورهند به این شهر سفر کنند، بمبئی گردی را از این نقطه شروع می کنند.

جاذبه های هند

بمبئی در هندوستان:

شهر بمبئی یا مومبای یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای کشور هند می باشد و سالانه میلیون ها نفر را به سمت خود می کشاند. صنعت سینمایی مشهور و پرطرفدار بالیوود در شهر بمبئی مستقر هستند و بسیاری از فیلم های هندی هم در خیابان های این شهر فیلمبرداری می شوند. علاوه بر این بناها و جاذبه های تاریخی و گردشگری و همین طور غذاهای خوشمزه و لذیذ هندی این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده و از طرفی نزدیک بودن بمبئی به شهر ساحلی و توریستی گوا هم باعث شده تا مسافران زیادی با استفاده از تورهند می توانند به این شهر زیبا سفر کنند.

تورهند و معبد آکشاردام:

معبد آکشاردام یکی از بزرگ ترین و شگفت انگیزترین اماکن دیدنی هند محسوب می شود. این معبد طلایی، مزین به تکنولوژی و معماری مدرن بوده که ساخت آن در سال 2005 و توسط معماران و کارگران هندی، تکمیل شده است. این بنا هم اکنون یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی هند است. اگر در تورهند به دهلی نو، پایتخت این کشور تاریخی سفر کنید، علاوه بر بازید معبد آکشاردام، از قلعه سرخ، دروازه دهلی نو یا مقبره ماهاتا گاندی می توانید دیدن کنید.

معبد آکشاردام

خصوصیات و نحوه برخورد مردم هند:

هندی ها روش خاصی برای سلام و احوالپرسی یا خداحافظی با دیگر افراد دارند. مانند دیگر کشورها و ملت ها که سنت و رفتار خاصی برای سلام کردن دارند، خصوصیات اخلاقی مردم هند هم آداب خاصی در این مورد دارد. هندی ها برای سلام کردن دو کف دست خود را بر روی هم می گذارند و دستانشان را روبروی صورت قرار می دهند. سپس کمی صورت خود را به جلو خم نموده و همزمان با این حرکت کلمه ناماسته را بیان می کنند. ناماسته (Namaste ) یا ناماسکار (Namaskar ) به زبان هندی، به معنی سلام و خداحافظی است و در کل برای خوشامد گویی و دعا برای اشخاص به کار می رود. اگر گردشگران وارد خانه های مردم هند شوند، متوجه خواهند شد که در خانه هایشان شمع و چراغ بسیاری وجود دارد. همچنین از آداب و رسوم یا خصوصیات اخلاقی مردم هند این است که هر صبح و شب چراغ و شمعی را در خانه خود روشن می کنند. مردم هند هنگام ورود به اماکن مذهبی کفش های خود را از پا در می آورند. مردم هند همچنین هنگام انجام بعضی از مراسم های مذهبی مانند مراسم پوجا سر خود را با پارچه ای بلند همانند عمامه پوشش می دهد.

تورهند و قلعه آگرا:

آگرا فورت یا قلعه آگرا معروف ترین بنای اگرا بعد از تاج محل بوده که در مرکز آن قرار گرفته است حتی می توان از آگرا فورت به تاج محل نگاهی انداخت این مکان اقامت گاه اصلی پادشاهی مغول تا سال 1638 بود. آن هم در زمانی که پایتخت هند از آگرا به دهلی انتقال پیدا کرد. این مجموعه گردشگران را یاد قلعه های جیپور می اندازد. توریستان خارجی که با تورهند و دیگر روش ها به این مکان می آیند باید 7 دلار بابت بازدید از این مکان پرداخت کنند که در مقایسه با دیگر مقبره ها، قلعه ها و فورت ها در آسیا مقدار کمی است این قلعه یکی از قدیمی ترین قلعه های ساخت مغولان در هند می باشد که در زمان پادشاهی اکبر شاه در 1565 به عنوان دژی نظامی ساخته شده است. با این وجود پس از مرگ او، کاربری قلعه تغییر پیدا کرد و به مکان زندگی جانشینان اکبر شاه مانند شاه جهان مبدل شد. از جاذبه ها و بخش های دیدنی درون این قلعه می توان به شیشه محل (کاخ آیینه)، دیوان عام (سالن انتظار عموم) و دیوان خاص (محل ملاقات های خصوصی شاه) اشاره داشت، برای ورود به این قلعه باید از دروازه عمار سینگ وارد قلعه سرخ آگرا شد.

قلعه آگرا

ویژگی های کشور هندوستان:

پرچم ملی کشور هند دارای سه رنگ افقی، از بالا به پایین، زعفرانی، سفید و سبز است. در وسط این پرچم گردونه ای با بیست و چهار پره به رنگ سرمه ای وجود دارد. رنگ زعفرانی سمبل شجاعت، دلیری، وارستگی و فداکاری، رنگ سفید بیان گر خلوص و حقیقت و رنگ سبز به معنای ایمان، اعتقاد، باروری و حاصل خیزی هستند. گردونه پرچم که به آن دارما چاکرا می گویند، نمادی باستانی در آیین بوداست که توسط آشوکا پادشاه قدرت مند قرن چهارم قبل از میلاد به عنوان گردونه قانون استفاده شده است. غذاهای معروف هند: پسنده، کورما، نرگسی کوفته، مرغ باخانی، کاچوری، دالموت، جلبی، کولفی، مخلوط بمبئی، کتی پیچ، مومو، پاپری چات، راسمالای، ساگ، گلاب جامون، روغن جوش، بنجاری گوشت، مرغ کاری، پان پراک، بریانی حیدرآبادی، ایدلی، سمبر، ویندالو، دوپیازه، شله، لال مانس، مرغ تنوری، چیکن تکه مصالح، پاکوره، دوسا، باپا اولو هستند.

جاذبه های گردشگری کشور هندوستان

کشور هندوستان جایگاه فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلفی است. این سرزمین دارای تاریخ بسیار طولانی است و در دوره های مختلف حکومتهای گوناگونی بر این کشورهای حکمرانی کردهاند و هر کدام از آنها یادگاری را از خود به جای گذاشته اند. این ساختمان ها نه تنها از نظر تاریخی دارای اهمیت هستند که از نظر هنری زیبایی های خاص خود را دارند و کسانی که از این بنا ها دیدن کردهاند لذت بسیار زیادی را برده اند. یکی از این ساختمان ها که یادگاری از یک عشق می باشد ساختمان معروف تاج محل است که در میان گردشگران مختلف جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. هند دارای تاریخ بسیار طولانی می باشد و همین مطلب باعث شده که کشور هندوستان رنگین کمانی از فرهنگ ها و سنتهای گوناگون می باشد. همین آیین ها و جشنواره ها تعداد زیادی گردشگر را به سوی سرزمین هندوستان کشانده است جشنواره هایی که بیشتر جنبه دینی دارد اما به خاطر زیبایی هایی که دارند.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما از معروف ترین و بهترین سوغاتی های هند و جاذبه های هند و اماکن اقامتی ارزان هند دیدن فرمایید.

آرزو آخوندزاده بازدید : 110 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از کشور های است که مرز مشترک آبی با ایران دارد و فاصله کم این کشور تا ایران و لوکس بودن این شهر باعث شده گرشگران زیادی را از ایران حذب کند. این شهر با دارا بودن جاذبه های مدرنی که دارد و هر روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود. مقصد خیلی جذابی برای گرشگران می باشد. انتخاب تور دبی مناسب می تواند انتخاب به نسب بهتری تا سفر شخصی به شهر دبی باشد زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. سفر گروهی به دبی به شدت توصیه می شود زیرا جاذبه های گردشگری زیادی از جمله شهر بازی های مدرن می تواند جذابیت سفر گروهی را برای شما دو چندان کند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که سفر به یک شهر لوکس طبیعتا هزینه های خاص خود را هم دارد که توصیه ما برای کاهش هزینه در سفر به دبی استفاده از تور دبی لحظه آخری است.

dobai tour

خط هوایی امارات یکی از بهترین خطوط هوایی در دنیا است که میتواند جذابیت سفر را از همان شهر مبدا برای شما به ارمغان بیاورد. تور دبی ارزان قیمت معمولا از پرواز های ارزان قیمت اسفاده می کند پس بنابراین اگر مبلغ برای شما مهم نیست و دنبال یک سفر لوکس هستید میتوانید از سفر با هواپیمایی امارات لذت ببرید که انتخاب یک تور دبی لوکس میتواند کمک به سزای به شما بکند. یک تور لوکس میتواند بهترین هتل ها بهترین خطوط هوایی و بهترین ها رو برای گردش در دبی برا شما رقم بزند. در سفر به دبی گزینه های زیادی برای خرید غذا است که ارزان یا گران بودن آن به انتخاب شما بستگی دارد. به طور مثال حمص غذایی خوشمزه و مقرون به صرفه ای است. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر در دبی هستید جمعه بازار های این شهر را نیز از دست ندهید که میتواندی در آن جا غذا و نوشیدنی های ارزان قیمت پیدا کنید. در دبی با توجه به قیمت کم سیم کارت نیازی به رومینگ آن نمی باشد شما میتوانید با خرید یه سیم کارت 25 درهمی هزینه های تماس خود را نیز به حداقل برسانید. دبی بیش تر به برج هایش مشهور است، دیدن منظره غروب آفتاب در برج های سر به فلک کشیده دبی می تواند یک منظره بی نظیر را برای شما و همسفرانتان رقم بزند.

بلیط هواپیما به دبی

دبی، پرجمعیت ترین شیخ نشین در امارات متحده عربی بوده که در سواحل خلیج فارس واقع شده است. دبی شهری با 4110 کیلومتر مربع مساحت در صحرای عرب قرارگرفته است. تاریخ شهر دبی به 3 هزار سال پیش از میلاد بازمی گردد. دبی روزگاری یک روستای ماهیگیری کوچک بود. منطقه دیره از شرق در احاطه شهر امیرنشین شارجه و از جنوب در احاطه شهر آل عویر بوده و فرودگاه بین المللی دبی در جنوب این منطقه قرارگرفته است. برج های آسمان خراش مجلل دبی در جاده شیخ زاید هستند. دبی دومین شهر گران دنیاست.

dobai city

پرواز به دبی

مسافت پروازی بین تهران و دبی 1235 کیلومتر است. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از دبی به تهران 1 ساعت و 50 دقیقه زمان می برود. 5 ایرلاین پرواز مستقیم در مسیر دبی-تهران ارائه می دهند. این ایرلاین ها عبارتند از: ماهان ایر ، فلای دبی، ایر عربیا، ایران ایر و امارات.

بلیط هواپیما دبی

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به دبی را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به دبی را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

فرودگاه دبی

فرودگاه بین المللی دبی (DXB) در سال 1960 افتتاح شد. در سال 2018 تعداد مسافران از 90 میلیون نیز گذشت و در حال حاضر سومین فرودگاه پررفت و آمد جهان است. این فرودگاه توان جابه جایی 3 میلیون تن بار در سال را دارد. فرودگاه دبی در سایتی با 2900 هکتار مساحت بنا شده و پروازهای بیش از 100 ایرلاین به بیش از 240 مقصد را در خود جای می دهد.

فرودگاه بین المللی دبی سه ترمینال برای پروازهای داخلی و خارجی دارد: ترمینال شماره 1: اصلی ترین ترمینال فرودگاه که اکثر پروازهای طولانی و ایرلاین های معتبر از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 2: معمولا پروازهای منطقه ای و پروازهای خلیج فارس و جنوب آسیا از این ترمینال انجام می شوند. ترمینال شماره 3: مختص ایرلاین های امارت و کانتاس که از نظر وسعت و مساحت دومین ساختمان بزرگ جهان محسوب می شود.

dobai airplane

فاصله هوایی پرواز مستقیم دبی- تهران 1197 کیلومتر است و 2 ساعت و 10 دقیقه زمان می برود. فاصله هوایی مشهد-دبی حدود 1285 کیلومتر است و زمان پرواز دبی-مشهد حدود 2 ساعت و 40 دقیقه است. زمان پرواز دبی-شیراز حدود 1 ساعت و 25 دقیقه است. زمان پرواز دبی-اصفهان حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است.

ترانسفر از فرودگاه دبی به شهر دبی

برای دسترسی از فرودگاه دبی به شهر دبی 3 راه وجود دارد: اتوبوس، مترو و تاکسی. فرقی ندارد هتل شما در کجای شهر قرارگرفته باشد، با اتوبوس حدود 1 ساعت و 20 دقیقه زمان برای رسیدن به هتل لازم است. قیمت بلیط اتوبوس از 2 دلار شروع می شود. مترو سریعترین راه دسترسی از فرودگاه دبی به هتل مورد نظر است که تقریبا 50 دقیقه زمان می برد. اما یادتان باشد که هزینه تاکسی اصلا با اتوبوس و مترو قابل مقایسه نیست و با اینکه شما را در 45 دقیقه به مقصد می رساند اما هزینه ای حدود 400 هزارتومان برای شما به همراه دارد. این نکته را نیز بدانید که فاصله فرودگاه دبی تا شهر تنها 5 کیلومتر است اما ساحل خلیج فارس و اکثر هتل ها 30-40 کیلومتر بیشتر فاصله دارند.

سایر خدمات مسافرتی دبی

با توجه به وجود سایت های متعدد شما می توانید به غیر از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به دبی، هتل خود را از طریق سایت رزرو کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شهر دبی، راهنمای سفر و مقالات معرفی متعددی در سایت های گردشگری موجود هستند.

dobai

شما با مراجعه به سایت ما می توانید در ارتباط با بهترین ساحل های دبی و شرایط ویزای دبی برای دختران و راهنمای سفر به دبی و سایر دانستنی های دبی اطلاعات کسب کنید.

آرزو آخوندزاده بازدید : 204 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (1)

تور ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که می تواند به دلیل نیاز نداشتن به اخذ روادید یا اخذ ویزای ارمنستان برای ایرانیان به عنوان مقصد بسیار مناسبی انتخاب شود. مهمترین شهر این کشور یعنی ایروان که به عنوان پایتخت ارمنستان برگزیده شده است دارای بیشترین جاذبه های چشمگیر و خاص می باشد. ارمنستان به دلیل داشتن کلیساهای زیاد قدمت داشته و بناهای باستانی بی نظیر در کنار مناظر طبیعی و دیدنی های دلنواز توانسته به عنوان جلوه متفاوتی از زیباترین کشورهای دنیا به حساب آید.
شاید دلیل انتخاب آژانس مسافرتی گلفام سفر از تور ارمنستان همین زیبایی های منحصر به فرد این کشور باشد. گلفام سفر هر ساله در موقعیت های مختلف با همراهی بسیاری از گردشگران و توریست ها بازدید از ارتفاعات بی بدیل ارمنستان همچنین رفتن به سواحل دریاچه سوان و داشتن بهترین و جذاب ترین روزها را در کشور ارمنستان از دست نخواهد داد. بدون شک هر مسافری نمی تواند با اقامت چند روزه تمام زیبایی ها و جاذبه های ارمنستان را تماشا نماید بلکه باید بارها به این کشور سفر نماید تا متوجه شود که ارمنستان چه بهشت کوچکی بر روی این کره خاکی می باشد.

سفر به ارمنستان

آب و هوای ارمنستان

ارمنستان از نظر آب و هوا تقریبا با شرایط جوی و دمای فصلی آب و هوای کشور ایران مطابقت دارد. یعنی زمستان های سرد همراه با بارش برف و باران، تابستان های نسبتا گرم که گاهی اوقات دمای هوا در مرداد ماه تا ۴۰ درجه هم افزایش خواهد داشت، پاییزهای نسبتا خنک که ممکن است در ماه های آخر بارش باران دیده شود و بهار دل انگیز که با داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب، ارمنستان را در بهترین شرایط آب و هوایی قرار می دهد. امروزه بیشتر مسافران تمایل دارند در فصل بهار و تابستان سفری به ارمنستان داشته باشند به طوری که گردش در دل طبیعت و صومعه های ارمنستان از جمله مهمترین گردش های سفر به این کشور به حساب می آید.

راهنمای سفر با تور ارمنستان

ارمنستان کشوری زیبا و سرسبز است که سالانه میزبان گردشگران مختلفی می باشد. این کشور را باید اولین کشوری در جهان دانست که در آن دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفت. در طول تاریخ این کشور بازدید از مکان های تاریخی مسیحیت و سفر کردن از جمله کارهای بسیار مهم بوده است. در سفر با تور ارمنستان می توان از نظاره مکان های طبیعی و کوهنوردی در کوه های آرارات لذت بسیار زیادی برد. طولانی ترین خط تله کابین دنیا در ارمنستان است که از میان کوه های عبور می کند. مردم ارمنستان بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. واحد پول رسمی در ارمنستان درام می باشد. زبان رسمی مردم این کشور زبان ارمنی است و از زبان روسی نیز در این کشور به میزان زیاد استفاده می شود. پایتخت ارمنستان شهر ایروان است.

هزینه های سفر با تور ارمنستان

برای سفر با تور ارمنستان لازم است که هزینه های مختلفی را پرداخت کنید. اولین هزینه مربوط به ویزای ارمنستان می باشد. پس از آن شما باید در سفر خود به ارمنستان برای مدت زمان اقامت خود هزینه های هتل را پرداخت کنید. هزینه بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی در ارمنستان، هزینه حمل و نقل و هزینه خورد و خوراک از دیگر هزینه های ضروری سفر شما می باشند.

تور ارمنستان

قیمت تور ارمنستان

هر گردشگر و مسافری که می خواهد با تور ارمنستان سفر کند، اولین موضوعی را که بررسی می کند، قیمت تور ارمنستان می باشد. قیمت تور تأثیر بسیار مهمی روی انتخاب مسافران می گذارد. در سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان انواع مختلف از تور این مقصد با قیمت های گوناگون درج می شود تا مسافران بتوانند پس از بررسی کامل تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت های ارائه دهنده تور ارمنستان است که مسافران پیش از سفر خود می توانند با مراجعه به این سایت به راحتی رزرو تور ارمنستان را انجام دهند.
در مورد اینکه چرا هر تور دارای قیمتی است باید گفت چون آژانس های ارائه دهنده تورهای مختلف، برای تور امکانات ویژه ای را در نظر می گیرند، لذا این تورها دارای قیمت های متنوعی هستند. قیمت گذاری تور ارمنستان با توجه به مواردی مانند کلاس پروازی، قیمت بلیط هواپیما ارمنستان، مدت زمان سفر با تور، نوع ایرلاین، زمان سفر و شرکت ارائه دهنده تور تعیین می گردد. در صورتی که می خواهید با تور ارمنستان سفر کنید و به دنبال راهی هستید که هزینه های سفر شما را کمتر کند، با تهیه بلیط ارزان قیمت ارمنستان می توانید سفر ارزان تری به ارمنستان داشته باشید. سایت گلفام سفر در برخی از ایام سال بلیط ارمنستان را با قیمت های مناسب تری عرضه می کند. شما با وارد شدن در این سایت پس از زدن گزینه های مبدا و مقصد می توانید شاهد تور ارمنستان با انواع و قیمت های مختلف باشید.

بلیط هواپیما ارمنستان

یکی از راه های سفر به ارمنستان استفاده از پرواز هوایی است که توسط ایرلاین های مختلف از مبداء های متفاوت به مقصد ارمنستان در فرودگاه زوارتنوتس مهمترین فرودگاه بین المللی ارمنستان انجام می گیرد. این فرودگاه روزانه پروازهای متعددی از کشورهای مختلف خصوصا کشور ایران را پذیرا می باشد. فرودگاه زوارتنوتس شامل سه ترمینال است که مسافران ایرانی این امکان را دارند با خرید و یا رزرو نمونه های متنوعی از بلیط های هواپیمایی آکونومی یا بیزینسی خود را به یکی از این ترمینال ها برسانند.
امروزه بلیط هواپیما ارمنستان توسط ایرلاین های مختلفی به مسافران ارائه می شود که آژانس مسافرتی گلفام سفر جهت رفاه حال مسافران ارمنستان این شرایط را به وجود آورده تا بدون وجود هیچ دغدغه ای در تور ارمنستان خریداری و رزرو بلیط هواپیما ارمنستان را انجام دهد. این آژانس مسافرتی معتبر می تواند همراه با خرید بلیط هواپیما ارمنستان امکانات دیگری نظیر رزرو آنلاین هتل ارمنستان ، بیمه مسافرتی، گشت شهری، ترانسفر، خدمات و تشریفات فرودگاهی را در اختیار مسافران قرار دهد.

انواع تور ارمنستان

انواع تور ارمنستان

همانطور که گفته شد تور ارمنستان در سایت گلفام سفر دارای انواع مختلفی است که افراد میتوانند متناسب با سلیقه شان نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلا تور لوکس ارمنستان یکی از تورهای بینظیر این کشور بوده که برای افرادی که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند بسیار مناسب می باشد. اگرچه قیمت تور لوکس ارمنستان ممکن است زیاد باشد اما طبیعتاً با خدمات عالی که ارائه می شود نظر شما جلب خواهد شد. تور لحظه آخری دیگر تور ارائه شده در سایت گلفام سفر می باشد که قیمت نسبتا مناسب تری دارد.

آرزو آخوندزاده بازدید : 125 یکشنبه 11 خرداد 1399 نظرات (0)

سفر با تور آنتالیا و فرود در فرودگاه بین المللی آن

سفر با تور آنتالیا از مزیت های بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال با رزرو این تور تفریحی می توانید خرید بلیط رفت و برگشت را نیز به کارشناسان و کارمندان آژانس مربوطه بسپارید چرا که از مهمترین خدمات تورهای تفریحی و گردشگری رزرو بلیط های مسافرتی به مقصد می باشد. پس از رزرو بلیط هواپیما آنتالیا و آغاز سفر می بایست در فرودگاه بین المللی آنتالیا پرواز شما بنشیند. این نکته را در ابتدا یادآور شویم که طبق قوانین کشور ترکیه پروازهای ایرانی نمی توانند در فرودگاه بین المللی شهر آنتالیا فرود آیند. در رابطه با این فرودگاه می توان اطلاعات مهمی را عنوان نمود. این فرودگاه در شرق شهر آنتالیا واقع شده و در فاصله ۱۰ کیلومتری آن می باشد از ترین ویژگی های این فرودگاه می توان به امکان پرواز به صورت به صورت معمولی و یا چارتری اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که افرادی که در این فرودگاه فرود می آیند میتوانند از تاکسی هایی که در اطراف آن به چشم می خورد برای رسیدن به هتل مورد نظر خود استفاده نمایند. این نکته را فراموش نکنید که در تور تفریحی آنتالیا تمامی تدابیر برای پرواز و فرود بسیار آسان در فرودگاه های مختلف آنتالیا در نظر گرفته شده که فرودگاه اسپارتا یکی از آنها محسوب می شود که شهر آنتالیا تا این مکان تنها سه ساعت فاصله دارد.

تور آنتالیا

جاذبه های دیدنی آنتالیا با تور آنتالیا

گردشگران و توریست هایی که تور آنتالیا را برای سفر خود به این شهر انتخاب می کنند می توانند به شکل برنامه ریزی شده از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در این شهر بازدید داشته باشند به طوری که از مهمترین جاذبه های آنتالیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منطقه باستانی آسپندوس: شهر باستانی آسپندوس از قدیمی ترین مناطق شهر آنتالیا بوده که در زمان های قدیم در این مکان به خرید و فروش اسب می پرداختند و امروزه از این شهر می توان باقی ماده ای کلیسا، حمام ها و میدان اصلی را مشاهده کرد.
  • غار موزه کارائین: یکی از قدیمی ترین غارهای جهان بوده و قدمت آن را به دوران پارینه سنگی می دانند در درون این غار یک موزه بسیار کوچک نیز تاسیس کرده اند و اشیا کشف شده از این غار را در این موزه نگهداری می کنند.
  • پاموک قلعه: پاموک به معنای پنبه می باشد که این قلعه از سنگ های رسوبی حاصل از چشمه های آبگرم تشکیل شده است و از شکل و رنگ بسیار منحصر به فردی برخوردار است.
  • دروازه هادریان: یکی از تاریخی ترین و زیباترین بناهای شهر آنتالیا می باشد که قسمت های بسیار مختلفی از آن را در آنتالیای قدیم می توان مشاهده کرد.

قیمت تور آنتالیا

اماکن و امکانات تفریحی شهر

کوه تاختالی: کوه های تاختالی با ارتفاع 2300 متری در امتداد دریا قرار گرفته اند، با استفاده از تله کابین می توانید به بالای کوه رفته و علاوه بر لذت بردن از مناظر فوق العاده و عکاسی از امکانات رفاهی شامل رستوران و کافه ها استفاده کنید در صورتی که طرفدار ورزش های پرهیجان هستید و خرید آنلاین تور آنتالیا را دارید پاراگلایدر سواری و چتر بازی در ارتفاعات ساحل و کوه می تواند یک تجربه شگفت انگیز باشد. آکواریوم آنتالیا: زمانی که به شهر آنتالیا سفر کنید مسلما نام آکواریوم آنتالیا را از سایر توریست ها و تور لیدرها خواهید شنید. این آکواریوم شامل 40 آکواریوم تم دار و یک آکواریوم تونلی به طول 131 متر است که گفته می شود بزرگترین آکواریوم تونلی دنیا از این حیث می باشد. اگر از حیوانات آبزی و یا قدم زدن در یک تونل آبی برای شما جذاب است حتما بازدید از این مکان را در برنامه خود بگنجانید. تفریحات آبی: همانطور که گفته شد بخش قابل توجهی از شهر آنتالیا را سواحل تشکیل می دهند پس تفریحات آبی را می توان در هر نقطه از سواحل این شهر تجربه کرد فرقی نمی کند در هتل های مجاور ساحل مستقر هستید و یا با تورهای گردشگری در حال سفر هستید، تفریحات آبی برای تمام گردشگران مهیا می باشد، پس زمانی که تورهای آنتالیا را انتخاب کردید تفریحات آبی مثل غواصی، شنا و پاراسیلینگ را فراموش نکنید. پارک دلفین و باغ وحش آنتالیا: دلفین ها حیوانات جذاب و باهوشی هستند اگر دیدن نمایش دلفین ها و فوک ها را دوست دارید، پارک دلفین را فراموش نکنید، باغ وحش آنتالیا نیز برای دوستداران حیوانات بسیار جذاب است و با بازدید از این مکان می توانید حیوانات گوناگون را ببینید.

خرید در تور آنتالیا

همه به خرید کردن علاقه فراوان دارند. لذت هر سفر به خرید کردن است. اگر می خواهید آرامش داشته باشید در مراکز خرید گردش و خرید کنید. مراکز خرید در آنتالیا فراوان است. می توانید با مراجعه به مسئول تور آنتالیا از محل و زمان خرید اطلاع کسب کنید.در این شهر شما هر بودجه ای که داشته باشید باز هم می توانید خرید کنید و در بازارهای سنتی و مدرن آن گردش نمایید. برای کسانی که عاشق سفر هستند آنتالیا یک منطقه ویژه است. در این شهر شما همان طور که می توانید در آب شنا کنید و لذت ببرید. می توانید در دامنه کوه های بلند ان از ورزش مفرح اسکی لذت ببرید. اگر هم به باران و ترنم قطرات آن علاقه دارید. بازهم این منطقه به علاقه شما احترام می گذارد و شما را به باران های کوتاه و شاعرانه دعوت می کند.

خرید آنلاین تور آنتالیا

خرید بلیط آنتالیا

سفر با تور آنتالیا به این شهر دارای محاسن و معایبی است. اما اگر شما واقعا علاقه دارید که با تور به سفر بروید می توانید با تحقیق از یک تور مناسب به یک آژانس مسافرتی رفته و اقدام به خرید آنلاین بلیط آنتالیا کنید. اما همیشه هنگام خرید از سایت های گردشگری مراقب باشید تا در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتید. همیشه از افراد مطلع در این زمینه اطلاعات بگیرید. و سپس اقدام به خرید تور آنتالیا کنید. با توجه به وجود هتل های بسیار در آنتالیا شما می توانید نسبت به هزینه ای که می خواهید در این سفر کنید اقدام به تهیه تور آنتالیا مناسب با بودجه خود نمایید. سایت گردشگری ما با برگزاری بهترین و مناسب ترین تورهای گردشی شما را به خرید از این سایت دعوت می نماید. در صورت بروز مشکل و یا داشتن پرسش همکاران ما در این سایت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. یک تور لذت بخش را با آژانس مسافرتی ما و تورهای گردشی ما تجربه کنید.

آرزو آخوندزاده بازدید : 110 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

سفری ارزان و عالی با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از شهرهای پر گردشگر دنیا است. در سفر با تور بانکوک می توانید از مکان های دیدنی این شهر دیدن کنید و خاطرات بسیار خوشی را در ذهن خود ثبت نمایید. از طریق سایت گلفام سفر می توانید انواع تور بانکوک را با شرایط و قیمت های مختلف رزرو نمایید.

تور بانکوک

آب و هوای بانکوک

کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب بوده و شهر بانکوک که پایتخت تایلند است نیز دارای آب و هوایی این گونه است. شهر بانکوک آب و هوایی گرمسیری دارد و شرایط استوایی گرمی که دارد در طول سال تقریبا ثابت می باشد. در مورد آب و هوای بانکوک می توان گفت که آب و هوای این شهر به دو فصل خشک و فصل مرطوب تقسیم بندی می شود. در ماه های می تا سپتامبر در این شهر بارش باران رخ می دهد و در ماه ژوئن اوج بارش ها صورت می گیرد.

از نظر اب و هوایی بهترین زمان برای سفر به بانکوک ماه های اکتبر تا فوریه می باشد. در لین ایام درجه حرارت ۲۵ تا ۲۸ درجه سانتی گراد خواهد بود. در این ایام بارندگی های کوتاه مدت اتفاق می افتد و نسیم های خنک وزیده می شوند. در ماه های نوامبر تا فوریه آب و هوای بانکوک خشک است و اوج فصل گردشگری در این ماه ها است. در این ایام کمترین بارندگی ها وجود دارد و پیش از شروع روزهای گرم و داغ سال است.

راهنمای سفر با تور بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند می باشد. این شهر به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار زیادی که دارد، مقصد گردشگران زیادی می باشد. در سفر با تور تایلند می توانید شاهد ترکیب سنت و مدرنیته باشید. از نظر اختلاف ساعت با ایران شهر تایلند دو ساعت و نیم از تهران جلوتر می باشد. این شهر از نظر تعداد توریست یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد. کاخ بزرگ، بازارهای شناور بانکوک، آکواریوم سی لایف بانکوک و باغ وحش سافاری ورلد از جمله مکان های دیدنی هستند که در تور بانکوک می توان از دیدن آنها لذت برد. جمعیت شهر بانکوک ۹۷۹۰۰۰۰ نفر می باشد و از نظر قیمتی این شهر از تهران گران تر می باشد. پول رایج این شهر بات بوده و زبان رسمی مردم این شهر تایلندی می باشد. مردم شهر بانکوک دارای دین رسمی ترواده هستند که یکی از شاخه های بودایی می باشد.

هزینه های سفر به تور بانکوک

اینکه گفته شود در سفر به بانکوک چه هزینه ای خرج خواهد شد، شاید گفته ای اشتباه باشد زیرا قیمت تور بانکوک تحت تاثیر عوامل بسیاری نرخ گذاری می شود. در واقع قبل از پرواز، مسافر با هزینه هایی در رابطه با نوع بلیط هواپیما بانکوک، انتخاب ایرلاین هوایی، هزینه های صدور ویزا و پاسپورت هزینه تور بانکوک، پرداخت هزینه رزرو هتل در نوع و درجه های مختلف و...قرار دارد در حین سفر هم خرید سوغاتی، سرو غذاهای محلی، بازدید از مکان های دیدنی به صورت متفرقه و.... همگی می توانند باعث شوند تا سفر به بانکوک در قیمت های گوناگونی به مسافران ارائه گردد.

بدون شک قیمت تور شهر بانکوک زمانی که مسافر از بلیط هواپیمایی بیزینسی استفاده نموده و بهترین خدمات ایرلاین را در اختیار داشته باشد و در بانکوک در هتل های پنج ستاره اقامت داشته باشد و فوق العاده ترین سرویس دهی را در تور لوکس بانکوک به خود تعلق دهد، تور بانکوک بالاترین قیمت را خواهد داشت.

تور لحظه آخری بانکوک

تور لوکس و تور لحظه آخری بانکوک

سفر به بانکوک را می توان با تورهای مختلفی انجام داد. نوع توری که با آن سفر می کنید بستگی به انتخاب شما، شرایط زمانی و میزان بودجه شما برای سفر دارد. اگر از بابت بودجه سفر نگرانی ندارید با تور لوکس که دارای امکانات بسیار زیاد است می توانید سفر کنید. در صورتی که می خواهید سفر ارزان تری به بانکوک داشته باشید، تور لحظه آخری بانکوک که اندکی پیش از شروع سفر بلیط آن فروخته می شود، گزینه خوبی برای شما خواهد بود. تور لحظه آخری برای افرادی مناسب است که محدودیتی برای سفر ندارند و در هر زمانی آماده سفر با تور بانکوک هستند.

رزرو آنلاین هتل بانکوک

یکی از شرایط سفر به بانکوک بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک، رزرو هتل در بانکوک می باشد. زیرا بدون ارائه دادن واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل در بانکوک سفارت کشور تایلند برای مسافر ویزا صادر نخواهد کرد. بنابراین به هر روش ممکن می بایست محل اقامتی در بانکوک برای مسافر رزرو شود. از این رو آژانس مسافرتی گلفام سفر برای رفاه حال مسافران در تور بانکوک با شناختی که بر روی لوکس ترین هتل ها مانند هتل شانگری لا بانکوک، هتل بانیان تری، هتل میلینیوم هیلتون و دانستن خدماتی که هتل های ارزان قیمت مانند هتل ایبیس سیام، هتل مرکور سیام، هتل سوخومویت ارائه می دهند می تواند در اسرع وقت با رزرو آنلاین هتل بانکوک رسید هتل را به در اختیار مسافر قرار دهد. البته در رزرو آنلاین هتل بانکوک مسافران می توانند با وارد کردن هتل خاص و درخواست خدمات ویژه در رزرو هتل توسط گلفام سفر مشارکت داشته باشند.

رزرو هتل بانکوک

بلیط هواپیما بانکوک

به طور حتم لازمه رفتن به شهر بانکوک تهیه بلیط هواپیما بانکوک است که این راه می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام گیرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در موقعیت های مختلف سایت گلفام سفر شرایطی را فراهم آورده است تا مسافران بتوانند به راحتی با وارد شدن به سایت گلفام سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک کنند. البته کاربر در این سایت این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک با لیست کاملی از پرواز های بانکوک آشنا شده و نوع بلیط هواپیما و البته تعداد ایرلاین های هوایی را در پروازهای متنوع با یکدیگر مقایسه نماید. بنابراین در خرید های اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک زمینه انتخاب برای مسافر بیشتر از خرید های حضوری فراهم است. از طرفی سایت گلفام سفر با خرید بلیط هواپیما بانکوک این فرصت را به مسافر داده تا با انتخاب تور بانکوک اقدامات لازم برای ویزای تایلند، رزرو هتل، ترانسفر و.....انجام گیرد.

آرزو آخوندزاده بازدید : 134 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

راهنمای سفر به آنتالیا

شهر توریستی و ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران زیادی به خصوص گردشگرانی از کشور ایران قرار می گیرد، زیرا همانطور که می دانید فاصله کشور ترکیه و ایران چندان زیاد نبوده با این حال شرایط سفر به آنتالیا و رزرو تور آنتالیا برای بیشتر افراد مهیا می شود. لازم است بدانید بعد از استانبول آنتالیا دومین مقصد گردشگری در این کشور محسوب شده زیرا سواحل طولانی وسیعی دارد و دارای استراحتگاه های کوچک و بزرگی بوده و همچنین مراکز خرید متعددی داشته که می توانید بهترین سوغاتی ها را از آن خریداری کنید.

از طرفی وجود جاذبه های تاریخی متعدد در سراسر شهر آنتالیا از جمله مواردی است که موجب شده است تور گردشگری این شهر برای تاریخ دوستان نیز جذاب باشد. توجه داشته باشید بیشترین امکانات رفاهی در سواحل ترکیه در آنتالیا قرار داشته به همین دلیل هر کسی که تمایل به استفاده از امکانات ساحلی این کشور را داشته باشد بهتر است به آنتالیا سفر کند پارک های آبی این شهر نیز متعدد هستند به طوری که بزرگترین پارک آبی مدیترانه نیز در این شهر واقع شده و بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.

تور آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آنتالیا که شهر جزیره ای در ترکیه است به طور کلی آب و هوای استوایی دارد، با این حال می توان گفت تمامی فصول سال جهت رزرو تور آنتالیا مناسب است. اما افرادی که تمایل دارند از تفریحات ساحلی سواحل بکر این شهر لذت ببرند بهتر است که فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز را انتخاب کنند زیرا در زمستان و نیمه دوم پاییز معمولا بارندگی در این شهر اتفاق می افتد. البته لازم به ذکر است که بدانید افرادی که تمایل به گردش در زیر باران های ملایم دارند می توانند فصل زمستان را جهت سفر به این شهر انتخاب کنند زیرا به ندرت برف و یخبندان در آنتالیا مشاهده شده است. از طرفی باید توجه داشته باشید که یکی دیگر از دلایلی که می توان گفت فصل پاییز و بهار برای رزرو تور آنتالیا مناسب است، این است که علیرغم مساعد بودن آب و هوا در این فصل، حراج های زیادی برگزار می شود که توریستها و گردشگران می توانند ضمن بازدید از جاذبه های این شهر، برندهای بسیار با کیفیتی نیز خریداری نمایند.

راهنمای سفر به تور آنتالیا

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار قرار است به آنتالیا و یا کشورهای خارجی سفر کنید لازم است بدانید که انتخاب تور برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا در تورهای مسافرتی راهنمایان فارسی زبان در تمام طول این سفر همراه شما هستند که شما را در خصوص سفر راهنمایی می کنند. در هنگام سفر به آنتالیا باید توجه داشته باشید که این شهر علاوه بر سواحل بکر و بی نظیری که دارد بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ ترکیه را در خود جای داده است. با این حال افرادی که مجذوب سواحل بی نظیر این شهر شدند و تمایل دارند جهت بازدید از این سواحل اقدام به رزرو تور آنتالیا کنند، بد نیست که به اماکن باستانی و تاریخی این شهر نیز سری بزنند، زیرا بدون شک برای آنها نیز جذاب خواهد بود. توجه داشته باشید در آنتالیا سرگرمی های زیادی وجود دارد به طوری که می توانید روی شن های ماسه ای و سفید راه بروید، زیر آفتاب به تماشای آرامش مدیترانه بنشینید و یا ورزش ها و تفریحات آبی هیجان انگیز آب های مدیترانه را امتحان کنید.

قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا که در سایت گلفام سفر ارائه می شود به گردشگران خدمات متعددی ارائه داده به طوری که افراد می توانند با رزرو این تور خدمات زیادی را تجربه کنند. توجه داشته باشید بار رزرو تور آنتالیا، بلیط رفت و برگشت شما توسط مدیران رزرو شده و برنامه سفر بسیار کاملی در نظر گرفته می شود تا سفری دلچسب را تجربه نمایید. حال لازم است در خصوص قیمت تور آنتالیا بدانید، یکی از مهمترین موارد تعیین کننده این قیمت، خدمات ارائه در تور می باشد اما مطمئن باشید که علیرغم اینکه در گلفام سفر برای شما خدمات بی نظیری در نظر گرفته شده است قیمت آن نیز مقرون به صرفه می باشد.

تور لوکس و تور لحظه آخری آنتالیا

تور لوکس آنتالیا جز آن دسته از تور هایی است که خدمات بسیار متعددی را برای افراد در نظر گرفته و انتخاب این تور گردشگری به شما کمک می کند که سفری جذاب را تجربه کنید. افرادی که به دنبال سفری اقتصادی هستند نیز می توانند تور لحظه آخری آنتالیا را انتخاب نموده به طوریکه این تور گردشگری معمولاً در چند ساعت مانده به پرواز ارائه می شود و قیمت بسیار مناسب تری دارد.

بلیط هواپیما آنتالیا

در هنگام رزرو تور آنتالیا در اولین اقدام لازم است که بلیط هواپیما شهر را داشته باشید. برای این منظور می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کرده و تاریخ سفر خودتان را مشخص کنید تا لیستی از پروازهای آن تاریخ برای شما به نمایش گذاشته شود. سپس در این مرحله شما می توانید با توجه به سلیقه خود، کلاس پروازی بلیط تان را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید و سپس آن را رزرو کنید. توجه داشته باشید نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و ساعت حرکت کرد از جمله مواردی است که در نوسانات قیمت بلیط هواپیما آنتالیا تاثیر گذار است اما به طور کلی می توان گفت افراد می توانند در سایت گلفام سفر ارزان قیمت ترین بلیط هواپیما آنتالیا را رزرو نمایند.

رزرو آنلاین هتل در تور آنتالیا

بسیاری از افراد تمایل دارند که در هنگام سفرهای خارجی قبل از سفر هتل خود را در مقصد رزرو کرده تا در هنگام رسیدن به مقصد شان با مشکلی در خصوص اقامتگاه مواجه نشوند. با این وجود باید توجه داشته باشید که امکان رزرو آنلاین هتل آنتالیا در تور آنتالیا در حال حاضر از طریق سایت  گلفام سفر به وجود آمده است، که شما می توانید با بررسی هتل های این شهر، آن چه که با سلیقه شما بیشتر همخوانی دارد را انتخاب نمایید. لازم است بدانید هتل ۵ ستاره آکرا یکی از بی نظیر ترین هتل های آنتالیا بوده که استقبال و پذیرایی مناسبی از مهمانان خود به همراه می آورد و با اقامت در این هتل می توانید در چند قدمی ساحل بوده در حالی که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارید.

تمامی اتاق های آن رو به دریا بوده و معلوم است که روز تان را با صدای مرغ های دریایی و خنکای دریای مدیترانه شروع خواهید کرد. هتل سو اند آکوالند دیگر هتل پنج ستاره و همه چی تمام آنتالیا بوده که می توان گفت خود یک شهرک مجهز است و تمام امکانات مناسب در هنگام اقامت را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل لوکس، نمای سفید رنگ داشته که بسیار باشکوه و جذاب می باشد، همچنین در این هتل یک سرزمین آبی تمام عیار با بیش از ۱۲ سرسره و استخر موج و صخره و زمین بازی اختصاصی کودکان وجود داشته که شما می توانید در آن ساعت بسیار خوشی را سپری کنید. اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در اطراف جاذبه های تاریخی آنتالیا اقامت داشته باشید می توانید در منطقه قدیمی لارا اقدام به رزرو هتل کنید. توجه داشته باشید در این منطقه هتل های ۴ ستاره و پنج ستاره بی نظیری با امکانات بسیار متعدد در اختیار شما قرار می گیرد که در چند قدمی تعداد زیادی از جاذبه ها است.

آرزو آخوندزاده بازدید : 187 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

راهنمای سفر به تور مالدیو

یکی از رویایی ترین مقاصد توریستی و گردشگری در آسیا کشور مالدیو است که کشوری جزیره ای در اقیانوس هند می باشد. پایتخت این کشور شهر ماله است و جزایری متعددی نیز در این کشور قرار دارد. با وجود اینکه این کشور مجموعه جزایری در جنوب غربی کرانه های هندوستان است و بیش از هزار جزیره کوچک دارد طبیعتاً سفر به آن می تواند جذاب باشد. بین جزایر مختلف این کشور با قایق های پر سرعت پیموده می شود که خود یکی از جاذبه های این کشور به شمار می رود و می تواند برای افراد جذابیت های داشته باشد.
همچنین شما می توانید در مسیر خود ماهی های پرنده ،دلفین ها و بسیاری از آبزیان را از نزدیک ببینید که بدون شک برای تان جالب توجه است. همچنین در هنگام رزرو تور مالدیو باید توجه داشته باشید که برخی از جزایر این کشور به گردشگری اختصاص یافته و گردشگران می توانند مستقیما از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر بروند و سفری بی نظیر را تجربه کنند.

تور مالدیو

آب و هوای مالدیو

به دلیل قرار گرفتن مجمع الجزایر مالدیو در مجاورت اقیانوس هند آب و هوای مالدیو همیشه رطوبتی می باشد و همین امر سبب شده است تا مالدیو طبیعتی خاص و منحصر بفرد داشته باشد. اما اگر قصد دارید با گلفام سفر به مالدیو سفر کنید بد نیست بدانید که مالدیو از نظر موقعیت جغرافیایی در آب و هوای گرمسیری قرار گرفته است. لذا در بیشتر فصل های سال آب و هوا در مالدیو مساعد می باشد. بنابراین با آژانس مسافرتی گلفام سفر متقاضیان می توانند در یکی از پکیج های تور لحظه آخری مالدیو و یا تور لوکس مالدیو سفر خاطره انگیزی به مالدیو داشته باشند

بلیط هواپیما مالدیو

مطمئنا برای سفر به مالدیو مسافران می بایست بلیط هواپیما مالدیو را تهیه نمایند. با توجه به این مسئله که بیشتر مسافران شناخت کافی بر روی نمونه بلیط های هواپیمایی ندارند و گاهی اوقات هزینه های بالایی را بابت خرید بلیط های پروازی پرداخت می نمایند. بنابراین سایت گلفام سفر در نظر دارد تا برای متقاضیان، خرید بلیط هواپیمای مالدیو را انجام دهد. از این رو کسانی که تمایل دارند بلیط هوایی مالدیو را به دست آورند بهتر است به سایت گلفام سفر مراجعه نموده و با وارد نمودن مبداء ، مقصد همچنین تاریخ و زمان پرواز و تعیین نمودن تعداد مسافران از کارگزاران سایت گلفام سفر درخواست نموده تا یکی از نمونه بلیط های هواپیمایی را خریداری یا رزرو نماید.
اما لازم است بدانید که همیشه رزرو بلیط های هواپیمایی به صورت اینترنتی بهتر از خریدهای حضوری می باشد زیرا در خریدهای آنلاین مسافر این قابلیت را دارد تا لیست کاملی از پروازهای مالدیو را مشاهده نموده و مطابق با سلیقه و بودجه و تاریخ و زمان در نظر گرفته خود بلیط هواپیمای مالدیو را انتخاب و خریداری نماید.

سفر به مالدیو

خرید بلیط هواپیما مالدیو

امروزه با خریداری و رزرو بلیط هواپیما مالدیو توسط سایت گلفام سفر بخش عمده ای از دغدغه ها برای سفر به مالدیو برطرف خواهد شد. زیرا گلفام سفر ضمن خرید تور مالدیو خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت مالدیو را از جمله خدمات خود قرار داده است. از طرفی گلفام سفر همراه با بلیط هواپیما مالدیو، گشت شهری در مالدیو، ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه مالدیو تا هتل رزرو شده، بیمه مسافرتی در حین سفر با تور مالدیو و راهنمای فارسی زبان را در اختیار مسافر قرار می دهد. البته در شرایطی که مسافر متقاضی نوعی کلاس پروازی و یا خدمات ویژه همچنین درخواست کننده فرودگاه مورد نظری باشد، این امکان وجود دارد تا در سایت گلفام سفر هنگام خریداری و یا رزرو تور شهر مالدیو مسافر تقاضای خود را وارد نماید تا گلفام سفر مسافر را برای رسیدن به هدف راهنمایی نماید. جالب است بدانید انتخاب فرودگاه مالدیو، خدمات و تشریفات فرودگاهی می تواند بر قیمت بلیط هواپیما مالدیو تاثیرات بسزایی را داشته باشد. بنابراین در زمان خرید بلیط هواپیما مالدیو بهتر است، ضمن وارد کردن مبداء، مقصد، تاریخ و زمان رفت و برگشت، یک طرفه بودن و یا دوطرفه بودن، تعداد مسافران، کاربر هرگونه درخواست دیگری دارد در حین تهیه بلیط هواپیما مالدیو وارد نماید تا آژانس مسافرتی مطابق با نظر مسافر بلیط مسافرتی را رزرو نما

رزرو آنلاین هتل در تور مالدیو

اقامتگاه های متفاوتی مانند مهمان خانه ها، هاستل ها و هتل های چند ستاره در مالدیو وجود دارد که هر کدام قیمت های منحصر بفردی را به خود اختصاص داده اند. در تور مالدیو بنا به انتخاب و هزینه ی مسافر این امکان وجود دارد تا یکی از هتل های مالدیو مانند هتل ایادا مالدیو ، هتل ولاسارو، هتل پارادایس، هتل شرایتون، هتل سان آیلند و....انتخاب شود. البته برای رزرو هتل متناسب با سلیقه و بودجه مسافر سایت گلفام سفر شرایطی را مهیا ساخته است تا مسافران برای انتخاب گزینه ی مناسب با وارد شدن به وب سایت گلفام سفر بتوانند با موقعیت جغرافیایی هتل، تعداد اتاق ها، خدمات و سرویس دهی هتل، نوع دکوراسیون اتاق ها همچنین عکس هتل و اتاق و سایر فضاهای دیگر اتاق آشنا شده، قیمت اقامت در هتل را مشاهده نموده سپس با آگاهی کامل اقدام به رزرو آنلاین هتل در مالدیو نمایند

قیمت تور مالدیو

با وجود اینکه در حال حاضر امکان رزرو تور مالدیو از طریق سایت گلفام سفر فراهم شده است طبیعتاً افراد میتوانند از طریق این سایت ارزان ترین تور گردشگری این کشور را با بهترین خدمات ارائه شده دریافت کنند. اما در خصوص قیمت این تور باید توجه داشته باشید که زمان سفر یکی از مهمترین مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد. به طوری که اگر زمان هایی را برای سفر به مالدیو انتخاب کنید که طرفداران زیادی دارد طبیعت باید قیمت بیشتری برای تور مالدیو بپردازد، اما در فصول خلوت سال که گردشگران کمتری قصد سفر به این کشور را می کنند وضعیت قیمت تور مالدیو نیز در پایین ترین حد خود قرار دارد.

قیمت تور مالدیو

تور لحظه آخری مالدیو

یکی از انواع تورهای قیمت مناسب مالدیو، تور لحظه آخری این کشور بوده به طوری که در چند روز مانده به سفر هنگامی که آژانس های مسافرتی و چارتر کنندگان مشاهده می کنند همه بلیط هایشان به فروش نرفته است جهت اینکه افراد بیشتری را ترغیب به خرید تور کنند قیمت این تور را پایین آورده و به عنوان تور لحظه آخری آن را به فروش می رسانند. توجه داشته باشید اگر در سایت گلفام سفر به چرخید می توانید تورهای ارزان قیمت لحظه آخری را مشاهده کنید. اما باید بدانید که این تورها چند روز مانده به سفر ارائه شده و برای افرادی مناسب است که می تواند سریع جهت سفر به مالدیو آماده شوند.

آرزو آخوندزاده بازدید : 112 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تور استانبول

یکی از شهرهای بزرگ و مشهور کشور ترکیه، استانبول نام دارد که دارای قدمت زیادی است و در آن آثار تاریخی و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. استانبول به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد و همچنین با وجود جاذبه های تماشایی خود، مقصد گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان است. افراد زیادی از ایران نیز با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. در تور استانبول شما می توانید از جاهای تاریخی و دیدنی این شهر دیدن کرده و به مراکز خرید این شهر سر بزنید. با خرید آنلاین تور استانبول شما می توانید خدماتی مانند بیمه مسافرتی، رزرو هتل، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، کلاس پروازی مختلف و تاریخ سفر را برای سفر خود انتخاب کنید.

تور ارزان استانبول

هتل های اقامتی در استانبول

یکی از مهمترین و اساسی ترین نگرانی های بسیاری از گردشگران، اقامت در شهر جدید است که می خواهد از آن بازدید داشته باشد که بی شک این موضوع برای گردشگران عازم استانبول نیز به وجود می آید. در این خصوص می توان گفت که تورهای استانبول با رزرو بهترین و لوکس ترین هتل های اقامتی، بهترین خدمات را در اختیار گردشگران گذاشته و از مهمترین و مشهورترین هتل های شهر استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هتل پوینت بارباروس: یکی از شیک ترین و بی نظیرترین هتل های شهر استانبول، هتل پوینت بارباروس می باشد که این هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی واقع شده است و یکی از پرترددترین هتل های این شهر نیز به شمار می آِید.
  • هتل هیلتون گاردن: هتل هیلتون از لوکس ترین و مجهزترین هتل های استانبول می باشد که دارای 210 اتاق بسیار شیکی می باشد و از مهمترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله پارکینگ، اینترنت رایگان و حمام خصوصی اشاره نمود.
  • هتل مارمارا تکسیم: یکی دیگر از هتل های 5 ستاره استانبول، هتل مارمارا تکسیم می باشد که این هتل با داشتن 388 اتاق خود یکی از بزرگ ترین هتل های این شهر بوده و مورد توجه بسیاری از مجریان برگزار کننده تور استانبول نیز واقع شده است.

خرید بلیط هواپیما استانبول

شیوه راحتی که برای خرید بلیط هواپیما استانبول می توان به کار برد، خرید آنلاین می باشد. با خرید آنلاین این بلیط شما می توانید از مزایای این شیوه بهره مند شوید و خرید این بلیط را خیلی فوری انجام دهید. پس از وارد شدن به سایت با مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر خود می توانید بلیط های گوناگونی که برای استانبول وجود دارد را مشاهده کرده و با بررسی قیمت بلیط ها یکی از آنها را برای سفر خود انتخاب نمایید. مسافران می توانند این بلیط را در نوع رفت یا رفت و برگشت انتخاب نمایند. خرید آنلاین بلیط استانبول این امکان را برای مسافران فراهم می کند که بلیط خود را به همراه خدماتی که ایرلاین های مختلف در نظر می گیرند، انتخاب کنند. با توجه به نوع خدمات ارائه شده برای بلیط هواپیما استانبول قیمت این بلیط متغیر خواهد بود.

قیمت تور استانبول

تور دبی

در کناره خلیج فارس شهری کویری با نام دبی واقع شده است که امروزه مهمترین مقصد گردشگری به حساب می آید. این شهر که در نزدیکی ایران قرار دارد با داشتن سواحل بی نظیر و امکانات تفریحی متنوع توانسته تعداد بیشماری از افراد را علاقمند به تور دبی کند. البته در دبی جاذبه های دیگری مانند پارک های متنوع آبی، بازارهای سنتی دبی، برج خلیفه، منطقه هنری دبی، کایت بیچ، اپرای دبی، دنیای آی ام جی، برج العرب، آکواریوم دبی، دهکده غواصی دبی، جاده ی شیخ زاید، دیره، مسجد جمیرا، خور دبی، خانه شیخ آل مکتوم، محله قدیمی دبی یا بستکیه، موزه دبی، دبی مال و.... هر ساله در زمان های مختلف سبب شده است تا سایت گلفام سفر مسافران زیادی را در سفر به دبی همراهی نماید. در واقع دبی شهری به حساب می آید که فرهنگ های متفاوتی به صورت مدرنیته و سنتی کنار یکدیگر قرار گرفته است. از این رو گردشگران امارت متحده عربی، تور دبی را محبوب ترین تور مسافرتی معرفی نموده اند.

بلیط هواپیما در تور دبی

اگر چه ایرلاین های مختلفی از شهرهای ایران روزانه پروازهای مختلفی به مقصد دبی دارند اما هر یک از این ایرلاین ها، خدمات گوناگونی را به مسافران ارائه می دهند که مسافران همراه با خرید بلیط هواپیما دبی خدمات ایرلاین را هم به دست می آورند. لذا سایت گلفام سفر با شناخت و آگاهی کامل بر روی خدمات، تاریخ و زمان پرواز ایرلاین ها، قیمت ها و میزان ظرفیت هر کدام از آژانس های هواپیمایی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با انتخاب بهترین شرکت های هوایی بالاترین خدمات را در اختیار مسافران تور دبی قرار دهد. بنابراین متقاضیان می توانند با اعتماد به سایت گلفام سفر بلیط رفت و برگشت و یا رفت را به مقصد دبی در نوع اکونومی و یا بیزینسی تهیه نمایند. البته در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما دبی لازم است تا به زمان و تاریخ پرواز همچنین نوع کنسل نمودن بلیط و یا تغییر دادن تاریخ پرواز توجه کافی شود زیرا بلیط های چارتری از قوانین آژانس هوایی ارائه دهنده تبعیت کرده و ممکن است شرایط خاصی را به همراه داشته اما بلیط های سیستمی تحت نظر شرکت هوایی ملی ایران قرار داشته و تنها یک قانون را برای تمامی مسافران اجرا می نماید. همانطور که مستحضر هستید بلیط هواپیما دبی بدون توقف بوده و از فرودگاه های بین المللی ایران به فرودگاه آل مکتوم و یا فرودگاه بین المللی دبی خواهد نشست.

تور دبی

هزینه های سفر به تور دبی

در هنگام رزرو تور دبی یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه افراد و مسافرین قرار می گیرد، هزینه های سفر به تور لوکس دبی است. به طور کلی باید توجه داشته باشید که دبی یکی از شهرهای لوکس و گران بوده و با این حال لازم است که بودجه کافی برای سفر به این شهر در نظر بگیرد. مثلاً مشاهده می شود هاستل ها و هتل های این شهر تنوع چندانی نداشته و تمامی آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده اما قیمت آن نیز نسبتا بالا است. هزینه خورد و خوراک یکی دیگر از هزینه هایی است که باید به آن توجه شود به طوری که باید بدانید اگر در رستوران ها و هتل های دبی غذا میل کنید طبیعتاً باید هزینه زیادی بپردازید زیرا غذاهای این مکان ها بسیار با کیفیت می باشد. اما اگر بخواهید در هزینه های سفر تان صرفه جویی کنید می توانید قیمت های منطقی در دیگر نقاط شهر پیدا کرده و در رستوران های محلی غذاهای خوشمزه اما ارزان تری را میل کنید. هزینه حمل و نقل دیگر هزینه ای است که در سفر به دبی برای شما وجود دارد. حال اگر برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید می توانید از اتوبوس استفاده کرده که قیمت نسبتاً مناسبی دارد. تاکسی که وسیله ای راحت تر برای طی کردن مسافت های دور در دبی است نسبت به اتوبوس هزینه بیشتری دارد.

آرزو آخوندزاده بازدید : 162 سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

شهر زیبا و قدیمی استانبول

ترکیه یکی از کشورهای گردشگری می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های فراوان مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و هر ساله گردشگران بسیاری را در خود جای می دهد. شهرهای متعددی در این کشور ارزش دیدن خواهند داشت که یکی از بهترین شهرها را می توان استانبول دانست. شهر استانبول در بخش مرزی ترکیه واقع شده و نصف این شهر متعلق به اروپا و نصف دیگر متعلق به آسیا می باشد. به دلیل اروپا و آسیایی بودن این شهر شاهد فرهنگ های مختلف در استانبول هستیم و به همین دلیل انتخاب این شهر می تواند سفری رویایی برای هر شخصی باشد. شهر استانبول از جنبه های مختلفی برای ترکیه حائز اهمیت است و شاید بسیاری این تصور را داشته باشند که استانبول پایتخت ترکیه است چرا که نام آنکارا حتی کمتر از استانبول به چشم می خورد. در شهر استانبول جاذبه های گردشگری متعددی ارزش دیدن خواهند داشت که هر یک از این جاذبه ها ویژگی های منحصر و خاص خود را دارند و توجه همگان را به خود جلب خواهند کرد. لازم به ذکر است که قبل از سفر به استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا پس از سفر دچار هیچ گونه سردرگمی نشوید.

شهر زیبای استانبول

آب و هوای استانبول

با وجود شرایط جغرافیایی استانبول باید گفت این شهر به طور کلی در هر ناحیه تغییرات آب و هوایی متعددی دارد به طوری که شما در هنگام رزرو تور استانبول و سفر به این شهر سه نوع آب و هوای مختلف مدیترانه ای، گرمسیری و اقیانوسی را مشاهده خواهید کرد. در گرمترین ماه سال درجه هوا در این شهر ۲۴ درجه سانتیگراد می باشد و سردترین ماه سال که فوریه است میانگین دما در استانبول ۶ درجه سانتیگراد است و همچنین میزان بارندگی نیز در این شهر ۱۰۰ میلیمتر در ماه ژانویه اندازه گیری شده است. حال لازم است بدانید تقریبا همه ماه سال جهت سفر به استانبول مناسب است اما اگر تمایل دارید که از هر نظر سفری دلپذیر داشته باشید انتخاب پاییز و بهار مناسب خواهد بود زیرا در این ماه علاوه بر دلچسب بودن هوا حراج ها و جشنواره های زیادی برگزار می شود.

انواع تور استانبول

تور استانبول را می توان از جنبه های مختلفی از یکدیگر تفکیک نمود که از جمله مهمترین مواردی که سبب تفکیک تور استانبول خواهد شد می توان به میزان خدماتی اشاره کرد که در طول سفر ارائه خواهد شد چرا که تورهای مختلف خدمات متفاوتی خواهند داشت و البته این خدمات توسط شرکت کنندگان در تور نیز قابلیت کنترل خواهند داشت. تعداد روزهای سفر یکی دیگر از مواردی است که سبب تفکیک تور استانبول خواهد شد و به همین دلیل می توانید انواع تورهای استانبول را در تعداد روزهای متفاوت مشاهده نمایید. تورها از نظر نحوه برگزاری نیز از یکدیگر تفکیک می شوند چرا که برخی از تورها زمینی و برخی دیگر هوایی هستند و معمولا تورهای هوایی به دلیل سهولت در سفر بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. جهت شرکت در تور می توانید به وب سایت اینترنتی شرکت گلفام سفر مراجعه نموده و لیست کاملی از انواع تورهای مختلف را مشاهده نمایید و امکان رزرو بهترین تور با کمترین میزان هزینه ها برای شما وجود خواهد داشت.

انواع تور های گلفام سفر به استانبول

تور لحظه آخری استانبول

به طور کلی در خصوص قیمت بلیط استانبول باید توجه داشته باشید جهت کاهش هزینه های این بلیط می توانید اقدام به خرید بلیط لحظه آخری چارتر استانبول نمایید. به طوریکه تور لحظه آخری استانبول جزو تورهای ارزان قیمت بوده که در اکثر مواقع از بلیط های سیستمی و تورهای سیستمی قیمت پایین تری دارد. مهمترین دلیل این امر نزدیک بودن به زمان و کامل نبود ظرفیت هواپیما می باشد، که در این مواقع چارتر کنندگان جهت جلوگیری از ضرر اقدام به ارائه بلیط استانبول با قیمت ارزان تری می نمایند که افراد می توانند جهت داشتن سفری اقتصادی این نوع تور استانبول را انتخاب کنند.

تور لوکس استانبول

یکی دیگر از انواع تور های استانبول تور لوکس این شهر بوده که به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند سفری بسیار دلپذیر و فوق العاده خاطره انگیز برای خود به ارمغان بیاورند و از طرفی به هزینه های سفر توجهی ندارد. این تور به گونه ای است که در آن بهترین هتل استانبول رزرو شده و با بهترین ایرلاین سفر شما آغاز می شود.

رزرو آنلاین هتل در استانبول

رزرو آنلاین هتل در تور استانبول یکی از خدمات بیشمار سایت گلفام سفر می باشد به طوری که اگر شما هم قصد رزرو تور استانبول را داشته باشید قبل از سفر به این شهر می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را از طریق این سایت پیدا کرده و با این وجود سفری بهتر را تجربه کنید. یکی از هتل های ۴ ستاره این شهر هتل نوا پلازا کریستال می باشد که تنها در یک قدمی میدان تقسیم واقع شده و با وجود قرارگیری ایستگاه اتوبوس در کنار این هتل، حمل و نقل سراسری شهر استانبول به راحتی در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد.

از طرفی مراکز خرید، رستوران، بارهای فراوان و بوتیک هایی دور تا دور این هتل را احاطه کرده است. هتل الیت ورلد پرستیژ دیگر هتل استانبول می باشد که جزو هتل های متوسط این شهر است اما دارای امکانات خوبی می باشد. این هتل از جمله هتل های ۴ ستاره استانبول است که دکوراسیون بسیار شیکی دارد. اما افرادی که تمایل دارند در هنگام رزرو تور استانبول در هتل های ارزان قیمت اقدام به رزرو اتاق کنند می توانند هتل اوسن که جزو هتل های ۳ ستاره استانبول است بسیار ارزان قیمت و تمیز می باشد را انتخاب نمایید.

این هتل خدمات فوق العاده خوبی داشته به طوری که امکاناتی چون وای فای، رستوران، صبحانه کامل و بوفه دارد. یکی از هتل های لوکس و مدرن استانبول هتل کرون پلازای استانبول است که در منطقه تاریخی این شهر واقع شده است و جزو هتل های پنج ستاره بزرگ و باشکوه این شهر است و افرادی که به دنبال اقامت لوکس و استفاده از امکانات فوق العاده از جمله پذیرایی دلپذیر، اینترنت بی سیم، استفاده از سالن بدنسازی، حمام و استخر سرپوشیده هستند می توانند این هتل را در هنگام سفر به استانبول انتخاب کنند.

بلیط هواپیما استانبول و قیمت تور استانبول

در سایت گلفام سفر لیست کاملی از پروازهای استانبول وجود داشته به طوری که افراد می توانند برای تهیه بلیط هواپیما استانبول با قیمت مناسب به این سایت مراجعه کرده و پس از مشخص کردن تاریخ سفر و پرواز مورد نظر به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند. توجه داشته باشید رزرو بلیط هواپیما در فصول کم گردشگر سال از جمله روش هایی است که می توان بلیط را با قیمت مناسب دریافت کرد. از طرفی انتخاب ایرلاین و نوع کلاس پروازی از دیگر مواردی است که در قیمت تور استانبول و بلیط هواپیمای استانبول تاثیر می گذارد.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 808
  • بازدید سال : 4,338
  • بازدید کلی : 21,705