loading...

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر

آرزو آخوندزاده بازدید : 150 شنبه 11 آبان 1398 نظرات (0)

جاذبه های گردشگری ;سریلانکا

امروزه گردشگری به یکی از مهم ترین صنعت ها در جهان ; تبدیل شده است و افراد زیادی هستند که به عنوان توریست به شهرها ; و کشور های مختلف سفر می کنند و مسلما دغدغه اصلی این افراد انتخاب یک مقصد خوب می باشد؛ تور سریلانکا برای این افراد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر باشد در همین راستا در این نوشتار ما به معرفی جزیره باشکوه ;سریلانکا می پردازیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر به این شهر خارق العاده سفر کنید. 

کشور سریلانکا؛ قلب صنعت گردشگری آسیا ; ; ; ; ;

سریلانکا ; جزیره ای واقع در جنوب شرقی آسیا می باشد؛ این کشور در ناحیه جنوبی اقیانوس هند قرار دارد و جمعیتی بیش از 22 میلیون نفر را دارا می باشد، زبان مردم در این منطقه به طور رسمی تامیل و سینهالی می باشد اما زبان انگلیسی نیز بین مردم رواج دارد. به جرات می توان گفت سریلانکا یکی از زیبا ترین مناطق در سراسر جهان می باشد حتی واژه سریلانکا در زبان سانسکریت به معنای جزیره باشکوه است این جزیره با دارا بودن مناظر طبیعی بی شمار و متعدد به قطب گردشگری آسیا تبدیل شده است و سالانه توریستان و گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند به همین دلیل تور سریلانکا به یکی از پرمخاطب ترین تورهای گردشگری در کشورمان تبدیل شده است.

علاقمندان می توانید با مراجعه به سایت گلفام سفر و ورود به قسمت رزرو آنلاین هتل سریلانکا هتل مورد نظر خود را دیده و انتخاب نمایید تا سفری آرام و دلپذیر را تجربه نمایید.

جاذبه های گردشگری سریلانکا ;

کشور سریلانکا دارای مناظر منابع طبیعی ; فراوانی می باشد و همین مسئله است که سبب گشته نام این کشور در صدر لیست کشورهای معروف توریستی قرار بگیرد این کشور مناطقی باستانی با قدمتی بالغ بر بیش از 3 هزار سال را دارا می باشد. پارک های طبیعی، سواحل بی نظیر، معابد و مناظر باستانی از جمله مناطق گردشگری این کشور می باشد. برخی از معروف ترین و پر مخاطب ترین جاذبه های گردشگری این جزیره که در تور سریلانکا حتما باید از آنها دیدن کرد:

  • شهر باستانی سیگیریا:

سیگیریا شهری باستانی و تاریخی که به عنوان یکی از مهم ترین مناطق تاریخی جهان نیز بشمار می رود و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است؛ این شهر باستانی در منطقه بکر و زیبا در کشور سریلانکا قرار دارد و بیشتر به جهت قرار داشتن قصر یکی از پادشاهان قدیمی که مربوط به قرن ; میلادی است به شهرت رسیده است؛ این قلعه در بالای صخره ای بزرگ قرار دارد که اطراف آن را جنگلی بی نظیر فرا گرفته است.

  • شهر کندی:

شهر کندی نیز از جمله یکی از بی نظیر ترین شهر های این جزیره می باشد که به شدت مورد استقبال گردشگران و توریستان قرار گرفته است؛ کندی منطقه ای جذاب با طبیعتی خیره کننده و آب و هوایی معتدل می باشد این شهر نیز مانند شهر سیگیریا به دلیل داشتن قدمتی تاریخی و به سبب معابد بودائی به شهرت رسیده است؛ وجود دندان مقدس، دارا بودن موزه های تاریخی و طبیعتی بکر از جمله دلایل محبوبیت و شهرت این شهر می باشد.

  • جنگل حفاظت شده سینا راجا:

جنگل سینهاراجا یکی از جنگلهای دست نخورده و تحت حفاظت در جهان می باشد که گردش در آن مناسب افراد ماجراجو است؛ این جنگل یکی از جنگل های بارانی دنیا می باشد که دارای گونه های حیوانی فراوانی نیز است. متاسفانه جنگل سیناراجا تنها جنگل بارانی باقی مانده در این جزیره می باشد و به همین دلیل تحت حفاظت جدی یونسکو قرار دارد.

  • معبد غار دامبولا:

غار دامبولا یکی از جمله غارهای کشور سریلانکا می باشد که در قلب کوه است و علت شهرت آن معبدی می باشد که در این غار ساخته شده است؛ معبد غار دامبولا یکی از بزرگ ترین غارهای معبدی جهان می باشد.

  • شهر کلمبو(پایتخت فعلی کشور سریلانکا)

کلمبو به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین شهر کشور سریلانکا شناخته شده است این شهر نیز یکی از شهر های تاریخی این کشور می باشد: نام شهر کلمبو برگرفته از کلمه ای به معنای بندری گر از برگ درختان انبه می باشد. کلمبو شهری است با مردمان چند ملیتی که دلیل آن وجود مهاجران زیاد از دیگر کشور هایی همچون کشورهای اروپایی، چینی تباران، هلندی ها و .. می باشد.

  • شهر تاریخی گاله:

شهر تاریخی گاله یکی از پر مخاطب ترین شهر های کشور سریلانکا در صنعت گردشگری می باشد؛ این شهر قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته توسط چندی از دریانوردان کشف شده است، این شهر ساحلی جزیره سریلانکا ; علاوه بر داشتن طبیعت و ساحلی بکر دارای قلعه ای قدیمی از دوران جنگ و استعمار این کشور می باشد؛ این قلعه بصورت چشم گیری بر زیبایی این شهر تاثیر گذار می باشد به همین دلیل است که این شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی در سفر به سریلانکا است.

جاذبه های تفریحی تور سریلانکا ; ;

کشور سریلانکا علاوه بر دارا بودن مناطق طبیعی گردشگری جاذبه های تفریحی فراوانی نیز دارد که در این ادامه به معرفی این جاذبه ها می پردازیم:

  1. سینما معروف مجستیک: یکی از بهترین سینما های جهان که می تواند سفرتان را به یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای عمرتان تبدیل کند.
  2. پارک آبی بی نظیر و بزرگ leisure world سریلانکا؛ که به عنوان بزرگ ترین پارک آبی آسیا معروف می باشد.
  3. شهربازی و پارک بزرگ کلمبو پایتخت سریلانکا با عنوان excel world entertainment park یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این کشور است که در سفر به این کشور سر زدن به آن را نباید فراموش کنیم.

جاذبه های گردشگری هند

تور هند را می توان یکی از بهترین تور هایی دانست که می تواند بهترین لحظات را برایتان رقم بزند. توجه داشته باشید که سفر به همراه تور مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مزایای این تور می توان به کم هزینه تر بودن آن و همچنین امکان بازدید از تمامی مراکز گردشگری اشاره نمود. هند مملو از جاذبه هایی است که می توانید از تک تک آنها لذت ببرید. 

بهترین زمان سفر به هند

آشنایی داشتن با بهترین زمان سفر از جمله مواردی است که قبل از شرکت در تور باید حتما از آن اطلاع داشته باشید. در حالت کلی آب و هوای هند را می توان گرم دانست و مردم این کشور به خوردن غذاهای فلفلی علاقه خاصی دارند و توصیه می شود که در تور هند حتما این غذا ها را سرو نمایید. فصل بهار و پاییز را می توان مناسب ترین انتخاب برای شرکت در تور کشور هند دانست. در اوایل فصل بهار و اواخر فصل پاییز شاهد بارش ملایم باران در این کشور هستیم و فضای عاشقانه ای که بر کشور حاکم می باشد می تواند بهترین سفر را برایتان رقم بزند. در فصل تابستان میزان بارش به صفر خواهد رسید و شرایط جوی بسیار گرم بر کشور حاکم خواهد شد و به همین دلیل کمترین گردشگر هند را می توان به این فصل نسبت داد. فصل زمستان آب و هوای هند ملایم رو به خنک خواهد بود و به همین دلیل گردشگران بسیاری این فصل را جهت شرکت در تور هند انتخاب می کنند. اگر از نظر میزان هزینه ها بخواهیم بهترین زمان سفر را بررسی نماییم باید گفت فصولی که میزان گردشگران کم هستند می توانید سفری با کمترین هزینه ها را داشته باشید.

جاذبه های دهلی

کشور هند مملو از جاذبه های طبیعی و تاریخی می باشد و بهترین جاذبه ها در این کشور انتظار شما را می کشند. با سفر به همراه تور دهلی می توانید از تمامی این جاذبه ها دیدن نمایید و بیشترین جاذبه های هند را می توان به دو شهر دهلی و آگرا نسبت داد. دهلی پایتخت کشور هند بوده و بیشترین جاذبه ها را به خود اختصاص داده است علاقمندان به شرکت در ایت تور میتوانند رزرو آنلاین هتل دهلی را از سایت ما انتخاب کرده و یا با ورود به قیمت تور، تور دهلی را رزرو کرده و سفری خوش را با ما تجربه کنند.. قلعه ها و معابد دهلی از جمله بهترین جاذبه های این شهر زیبا و پر هیاهو می باشد و تماشای بافت مدرن و قدیمی شهر برای همگان لذت بخش خواهد بود. علاوه بر مراکز گردشگری می توانید مراکز فروش دهلی را نیز هدف قرار دهید و می توانید تمامی سوغاتی های سفر را از این فروشگاه ها خریداری نمایید. آگرا از دیگر شهر هایی است که جاذبه های بسیاری را در خود جای داده و تماشای دژ های مستحکم آن می تواند انتخابی مناسب برایتان باشد. با سفر به همراه تور دهلی یک برنامه سفر تنظیم خواهد شد و بازدید از تمامی جاذبه های هند طبق برنامه انجام خواهد شد.

آرزو آخوندزاده بازدید : 52 جمعه 03 آبان 1398 نظرات (0)

سفر به کوش آداسی

تور کوش آداسی همانند دیگر تورهای ترکیه طرفداران زیادی دارد زیرا این شهر جزو زیباترین و معروف ترین شهرهای تفریحی در ترکیه می باشد. رزرو این تور به افرادی که تمایل دارند سفری تفریحی بی نظیری در تورهای ترکیه داشته باشند پیشنهاد می گردد. با این وجود لازم است که قبل از سفر به کوش آداسی از طریق سایت گلفام سفر، با نکات مهم در خصوص این شهر آشنا شده تا بتوانید سفر بی نظیر تری را تجربه کنید.

راهنمای سفر با تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی شهر بسیار زیبا با سواحل بکر و جنگل های کاج در کشور ترکیه می باشد. این شهر با وجود مناظر خیره کننده ای که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد. لازم است بدانید این شهر ۳۰۰ روز از سال هوای آفتابی دارد. شب های زنده در کنار آب های زلال و آبی دریای اژه در این شهر تفریحات بی نظیری به وجود آورده که برای هر کسی می تواند جذاب باشد. توجه داشته باشید یک پارک آبی به نام آدالند در این شهر واقع شده که بزرگترین پارک آبی دنیا و جز مهمترین جاذبه های این شهر نیز به شمار میرود و همچنین شما را در شهر کوش آداسی می توانید به شنا، غواصی و اسکی روی آب پرداخته و از سواحل شنی و صخره های معروف این شهر لذت ببرید. علی رغم این موارد جالب است بدانید دیدنی های تاریخی هم در این شهر کم وجود ندارد به طوری که حمام ششصد ساله، کاروانسرای ۳۰۰ ساله و موارد دیگر در این شهر چند هزار ساله می تواند جذابیت زیادی برای تاریخ دوستان باشد.
در خصوص آب و هوای کوش آداسی باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای معتدلی داشته به طوری که تابستان های گرم و طولانی و زمستان هایش ملایم است. دمای هوا در این شهر در ماه های جولای و آگوست بوده و رطوبت هوا در تابستان در این شهر حدود ۴۰ درجه می باشد. با توجه به این موارد طبیعتا رزرو تور کوش آداسی در ماه های بهار و پاییز بسیار مناسب خواهد بود، زیرا آب و هوای بی نظیر که بر شهر حاکم است سفری دلپذیر برای تان مهیا می کند. البته افرادی که تمایل دارند جشن کریسمس بسیار پرشور و دلچسب را در کوش آداسی را مشاهده کنند می تواند فصل زمستان به این شهر زیبا سفر نمایند.
تور کوش آداسی

هزینه های سفر به تور کوش آداسی

در خصوص هزینه های سفر به کوش آداسی باید توجه داشته باشید با وجود این که این شهر ساحلی جزو زیبا ترین و در دسترس ترین مقاصد گردشگری برای بسیاری از گردشگران به خصوص ایرانیان می باشد طبیعتاً هزینه های سفر به این شهر مهم به شمار می رود که توجه داشته باشید به طور کلی این شهر فرودگاه ندارد و باید از فرودگاه ازمیر با ماشین به کوش آداسی بروید که برای رفتن به مرکز شهر می توانید هم از تاکسی، هم از اتوبوس و مینی بوس استفاده کنید.
توجه داشته باشید که برای کرایه تاکسی طبیعتاً نیاز به پرداخت هزینه بیشتر از اتوبوس دارید. هزینه اقامت در این شهر نسبتا متوسط است در خصوص هزینه خورد و خوراک در سفر به کوش آداسی می باشد که لازم است بدانید در این شهر غذا های بسیار متنوع با قیمت متوسط یافت می شود. پیشنهاد می شود در سفر به کوش آداسی از انواع ماهی های کبابی و کباب ها غذا های ترکی فراموش نکنید و برای یک بار هم که شده طعم آن ها را بچشید.
سفر به کوش آداسی

رزرو آنلاین هتل در تور کوش آداسی

اگر در هنگام سفر به کوش آداسی بخواهید به صورت شخصی سفر کنید طبیعتاً بهتر است قبل از اقدام به رزرو اتاق و اقامتگاه در این شهر کرده تا در هنگام ورود به کوش آداسی با مشکل روبرو نشوید. اما اگر اقدام به رزروآنلاین هتل کوش آداسی کنید طبیعتاً برای شما بهتر خواهد بود زیرا در این تورها هتل های مناسب رزرو شده که شما می توانید متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. مثلاً یکی از انواع هتل های کوش آداسی  هتل آداکوله است این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار بوده و امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، ورزش های آبی، سونا، استخر روباز، مرکز ماساژ و غیره دارد.
دیگر هتل کوش آداسی هتل آکوا فانتزی است که در منطقه ساحلی افسوس واقع شده است، این هتل برای افرادی که به صورت خانواده ای به این شهر سفر می کنند و دوست ندارند حتی لحظه ای از اوقات لذت و خوشی خود را از دست بدهند پیشنهاد می شود زیرا به تعداد زیادی از اماکن توریستی و تفریحی شهر نزدیک است. اما اگر تمایل دارید که در هنگام سفر با تور کوش آداسی در جای ارزان قیمت اقامت داشته باشید می توانید ویلای پالم ۲۳ را انتخاب کنید که اقامتگاهی با امکانات ویژه و قیمت ارزان است.

بلیط هواپیما کوش آداسی

در هنگام رزرو تور کوش آداسی علاوه بر اینکه رزرو هتل متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد لازم است بدانید که بلیط هواپیما این شهر نیز از جمله مواردی است که توسط شما انتخاب می گردد به طوری که لازم است بدانید ایرلاین های مختلفی جهت رفتن به این شهر برای شما ارائه خدمت می کنند و همچنین می توانید متناسب با سلیقه تان کلاس پروازی را انتخاب کنید. مثلا فرست کلاس که یکی از بهترین کلاس های پروازی است خدمات ویژه ای را در تور کوش آداسی به شما ارائه داده که به طور حتم استفاده از آن بی نظیر خواهد بود. کلاس اقتصادی یا معمولی دیگر کلاس این بلیط بوده که با ارائه خدمات خوب قیمت نسبتاً ارزانی دارد.
آب و هوای کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی

یکی از مهمترین نکات در هنگام رزرو تور کوش آداسی در انواع مختلف از طریق سایت گلفام سفر توجه به قیمت این تور می باشد. لازم است بدانید همانطور که گفته شد انواع مختلفی از هتل ها در این تور گردشگری رزرو شده که طبیعتا این امر یکی از مهمترین مواردی است که در قیمت تور تاثیر می گذارد و از طرفی باید توجه داشته باشید زمان رزرو تور نیز تاثیر زیادی در قیمت آن دارد به طوری که اگر در فصل زمستان که افراد کمتری اقدام به سفر به این شهر می کنند تور کوش آداسی را رزرو کنید، می توانید با قیمت ارزان تر سفری دلپذیر داشته باشید. اما در فصل های پر مسافر از جمله عید نوروز که گردشگران بیشتری قصد سفر به این شهر و بازدید از جاذبه های آن را دارند سفر کنید، طبیعتا نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارید و همچنین بیشتر هزینه ها در شهر کوش آداسی نیز چند برابر می شود.

تور لحظه آخری کوش آداسی

یکی از انواع دیگر تورهای ارائه شده در سایت گلفام سفر تور لحظه آخری می باشد. توجه داشته باشید این نوع به افرادی که در لحظه می توانند جهت سفر آماده شوند پیشنهاد شده که قیمت نسبتا ارزان تری در مقایسه با دیگر تور ها دارد. توجه داشته باشید تور لحظه آخری کوش آداسی معمولاً در فصل زمستان بیشتر موجود بوده زیرا در این فصل افراد کمتری اقدام به رزرو بلیط و سفر به این شهر می کنند.

تور لوکس کوش آداسی

دیگر تور ارائه شده در سایت گلفام سفر تور لوکس کوش آداسی می باشد که رزرو این تور به افرادی پیشنهاد می شود که در خصوص هزینه های سفر هیچ گونه مشکلی ندارند و فقط تمایل دارند که سفری بی نظیر را تجربه کنند. توجه داشته باشید در تور لوکس این شهر خدمات بی نظیر ارائه شده و طبیعتا شما می توانید سفری بسیار بی نظیر جذاب را تجربه کنید.
آرزو آخوندزاده بازدید : 66 سه شنبه 30 مهر 1398 نظرات (0)

معرفی جاذبه های تور کوالالامپور 

از بهترین تورهای آسیایی گلفام سفر می توان به تورهای تور پاتایا و تور مالدیو و تور کوالالامپور اشاره کرد که بسیار پرطرفدار می باشند بخاطر جاذبه های تفریحی و توریستی بسیار زیبایی که دارد با سفر به همراه این تور می توانید بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید. شرکت کردن در تور مزایای بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزیت های آن میتوان به صرفه جویی در میزان هزینه های سفر اشاره نمود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم تا بتوانید بهترین روش را برای شرکت در تور انتخاب نمایید.

جاذبه های تور کوالالامپور

تور کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی بوده و به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی متعدد هر ساله میزبان عظیمی از گردشگران می باشد. کوالالامپور شهری پر جنب و جوش با فرهنگ غنی است که با سفر به آن می توانید بهترین لحظات را پشت سر بگذارید. تفریحات متعددی در این شهر انتظار شما را می کشند که می توانید میزان آدرنالین خون خود را در این مراکز به حداکثر رسانده و بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. برای سفر به کوالالامپور راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که بهترین راه را می توان انتخاب تور کوالالامپور دانست چرا که سفر به همراه تور می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و بی شک با انتخاب آن هیچ گونه کمبودی در طول سفر نخواهید داشت. به دلیل محبوبیت کوالالامپور در میان مردم، شرکت های بسیاری اقدام به برگزاری این تور نموده اند که از میان آن ها باید بهترین شرکت را انتخاب نمایید. گلفام سفر یکی از بزرگترین آژانس های برگزار کننده تور به اکثر نقاط جهان می باشد که تور های متعددی را به مقصد کوالالامپور برگزار می کند که در این تور ها بیشترین خدمات را ارائه نموده و هیچگونه کمبودی از نظر میزان خدمات نخواهید داشت.

قیمت تور کوالالامپور

انواع تور کوالالامپور

تور کوالالامپور را می توان از جنبه های مختلف از یکدیگر تفکیک نمود که یکی از مهمترین جنبه های تفکیک آن را می توان به تعداد روز های سفر نسبت داد چرا که این تور در انواع روز های مختلف ارائه می شود تا همگان متناسب با سلیقه خود بتوانند در آن ها شرکت نمایند.که می توان گفت خدمات ارائه شده در تورهای مسافرتی سبب تمایز قیمت تور می شود.  شرکت گلفام سفر به منظور رفاه حال مسافران اقدام به ارائه خدمات اختصاصی سازی تور نموده است و به همین دلیل می توانید تور مورد نظر خود را خودتان طراحی نمایید و می توانید نوع هتل، بلیط و همچنین میزان خدمات تور را به صورت اختصاصی انتخاب کنید که این امر سبب شده بسیاری برای رزرو و خرید بلیط هواپیما ، تور به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند و در هر زمان از سال می توانید تور کوالالامپور را در وب سایت گلفام سفر مشاهده نمایید.

 

خدمات تور کوالالامپور

بسیاری این سوال را دارند که سفر به همراه تور کوالالامپور چه مزیت هایی خواهد داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تور کوالالامپور مزایای بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به امکان بازدید از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر اشاره کرد و هیچ یک از آن ها از قلم نخواهند افتاد و در طول سفر خدمات کاملی به مسافران ارائه می شود که سبب لذت بخش تر کردن سفر خواهد شد و از جمله مهمترین خدماتی که گلفام سفر برای لذت بخش تر کردن  سفر ارائه می نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-  امکان رزرو آنلاین تور کوالالامپور و همچنین به صورت تلفنی از شرکت وجود خواهد داشت.

-  در همان ابتدای تور برنامه سفر برای همگان تفهیم شده و می توانید با نحوه گشت و گذار آشنا شوید.

-  تور لیدر می تواند به عنوان بهترین راهنما برایتان باشد که معمولا فردی بومی انتخاب می شود تا با جاذبه های این شهر آشنایی داشته باشد.

- در تمامی اوقات می توانید از خدمات ترانسفر استفاده کنید.

- رزرو هتل و بلیط بر عهده مسئولین تور بوده و شما نظاره گر درست انجام شدن کار ها خواهید بود.

-   با سفر به همراه تور کوالالامپور می توانید در میزان هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشید.

رزرو بلیط هواپیما

قیمت تور کوالالامپور

قیمت از جمله مواردی است که حتما باید به آن توجه شود و در رابطه با قیمت تور کوالالامپور باید گفت برای این تور نمی توان قیمت دقیقی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی بر قیمت تور کوالالامپور تاثیر خواهند گذاشت که از جمله مهمترین آن ها می توان به میزان خدمات ارائه شده در طول سفر اشاره کرد. نوع هتل نیز می تواند بر میزان قیمت تور تاثیرگذار باشد و به همین دلیل می توانید به جای انتخاب هتل 5 ستاره یک هتل 2 ستاره رزرو نمایید تا در میزان هزینه های سفر صرفه جویی داشته باشید. بلیط های هواپیما نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت خواهند بود. جهت مشاهده قیمت تور کوالالامپور مورد نظر خود می توانید به وب سایت اینترنتی گلفام سفر مراجعه نموده و پس از کلیک بر روی تور مورد نظر خود، ویژگی ها و همچنین قیمت تور را مشاهده نمایید. مسئولین این شرکت به منظور رفاه حال مسافران اقدام به ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت ها نموده اند و به همین دلیل می توانید به سادگی در تور مورد نظر خود شرکت نمایید.

رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور

یکی دیگر از مهمترین خدماتی که گلفام سفر به مسافران ارائه می نماید را می توان رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور دانست که قبل از سفر حتما باید مورد توجه قرار گیرد. خرید بلیط هواپیما را می توان به عنوان جواز پرواز دانست و در صورت عدم خرید آن امکان پرواز وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که بلیط های هواپیما در حالت کلی به دو نوع سیستمی و چارتر دسته بندی می شوند که بلیط های سیستمی در تمامی اوقات یک قیمت دقیق داشته و بلیط های چارتر قیمت متفاوتی خواهند داشت و در مواقع مختلف می تواند قیمت مختلفی داشته باشد. کلاس های پروازی نیز سبب تمایز بلیط های هواپیما خواهند شد و این کلاس ها از روی میزان خدمات با یکدیگر متفاوت هستند و می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به انتخاب بلیط با کلاس پروازی مورد نظر خود نمایید. شرکت گلفام سفر بلیط انواع شرکت های هواپیمایی را با نازلترین قیمت ها به فروش می رساند و برای تور کوالالامپور می توانید انواع اقسام بلیط های هواپیما را از وب سایت این شرکت خریداری نمایید.

رزرو هتل کوالالامپور

رزرو هتل در کوالالامپور

داشتن محلی برای اقامت از جمله ضروریات سفر خواهد بود و هتل های متعددی در کوالالامپور فعالیت می نمایند که از میان آن ها می توانید بهترین هتل ها را شناسایی و رزرو نمایید. توجه داشته باشید که برای رزرو هتل کوالالامپور راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به وب سایت اختصاصی هتل مورد نظر دانست اما این روش با مشکلاتی همراه بوده و به دلیل اینکه شیوه پرداخت آن دشوار می باشد کمتر مورد توجه قرار گرفته است و گلفام سفر به منظور رفاه حال مسافران اقدام به فراهم نمودن لیست کاملی از انواع هتل های کوالالامپور نموده است که می توانید پس از بررسی های لازم اقدام به رزرو بهتری هتل نمایید.

تور لحظه آخری کوالالامپور

یکی از تور های محبوب را می توان تور لحظه آخری کوالالامپور دانست که این تور می تواند بهترین لحظات را با نازلترین میزان هزینه ها برایتان به ارمغان آورد اما باید توجه داشته باشید که به دلیل ظرفیت محدود تور های لحظه آخری امکان  اتمام ظرفیت آن در مدت زمان کوتاه وجود خواهد داشت و به همین دلیل در صورت تمایل باید سریعا نسبت به رزرو آن اقدام نمایید. با مراجعه به وب سایت گلفام سفر می توانید لیست کاملی از انواع تور های لحظه آخری را مشاهده نمایید.

 

 


 

آرزو آخوندزاده بازدید : 124 سه شنبه 30 مهر 1398 نظرات (0)

سفر به بالی

بالی یک شهر بسیار مهم در اندونزی است که دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی می باشد. از طریق سایت گلفام سفر می توانید برای رزرو تور بالی اقدام کنید. آب و هوای این شهر گرم و استوایی است و بهترین زمان برای سفر به بالی ماه جولای و مه می باشد. بالی تقریبا یک شهر ارزان قیمت است و هزینه های سفر با تور بالی چندان زیاد نمی باشد.

آب و هوای بالی

شهر بالی در نزدیکی خط استوا واقع شده است. در نتیجه آب و هوایی که این شهر دارد، گرم و استوایی می باشد. این آب و هوا موجب جلب توجه هرچه بیشتر گردشگران بالی شده است. در این شهر میانگین دمای هوای سالانه حدود ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بوده و میزان رطوبت در آن تقریبا ۸۵ تا ۹۰ درصد می باشد. بالی فقط ۸۹۰ کیلومتر با خط استوا فاصله دارد. پس آب و هوای آن داغ و آفتابی می باشد. در این شهر طول روز حدودا ۱۲ ساعت است. در این شهر رطوبت بسیار بالا بوده و تقریبا ۷۵ درصد می باشد. در مناطق کوهستانی هوا بسیار خنک است و دمای هوا در این مناطق ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتی گراد می باشد و در شب هوا بسیار سرد خواهد بود. این شهر دارای دو فصل متمایز است. بهترین زمانی که از نظر آب و هوایی می توان به بالی سفر کرد، ماه های جولای و مه است.

رزرو آنلاین هتل در بالی

پیدا کردن هتل مناسب همواره یکی از مواردی است که برای مسافران همیشه مهم می باشد. اگر شما نیز در سفر خود به بالی به دنبال یک هتل مناسب برای مدت زمان اقامت خود هستید، بهتر است از طریق سایت گلفام سفر نسبت به رزرو هتل برای این مقصد اقدام کنید. در بالی هتل های مختلفی وجود دارد که در آن ها امکانات و خدمات مختلفی به مهمانان هتل ارائه می شود. هر یک از این هتل ها دارای قیمتی هستند. شما می توانید در این سایت با مشاهده قیمت هتل ها و امکاناتی که دارد گزینه مناسب را برای اقامت خود رزرو کنید. رزرو انلاین هتل بالی موجب می شود که شما سفر خود را با خیال راحتی انجام دهید و نگرانی از بابت محل اقامت خود نداشته باشید. در مورد قیمت هتل های بالی باید گفت این قیمت بستگی به موقعیت مکانی هتل، کلاس هتل، امکانات و خدماتی که در آن ارائه می شود و مدت زمان اقامت دارد.

راهنمای سفر به تور بالی

یکی از شهرهای مهم اندونزی که مقصد مسافران مختلفی بوده و در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است، شهر بالی می باشد. در اینجا اطلاعات لازم در مورد این کشور را معرفی می کنیم تا راهنمای سفر شما با تور بالی باشد. در اطراف این شهر مناظر طبیعی بسیار خیره کننده ای وجود دارد. این شهر دارای سواحل بسیار زیبایی است که گردشگران می توانند به تفریحات آبی و ساحلی در آن بپردازند. این شهر دارای معابد بسیار با شکوه، طبیعت استوایی، سواحل دیدنی، هتل های لوکس، غذاهای محلی لذیذ و رستوران های جذابی است که موجب شده گردشگران تور بالی از سفر خود به این مقصد نهایت لذت را ببرند. شما برای سفر با تور بالی می توانید از طریق سایت گلفام سفر اقدام کنید و رزرو این تور را با قیمت مناسب انجام دهید. از نظر اختلاف ساعت شهر بالی ۴ ساعت و نیم از تهران عقب تر می باشد. زبان رسمی مردم این شهر اندونزیایی می باشد و واحد پول بالی روپیه (IDR) می باشد.

سفر به مالدیو

تور جزیره مالدیو از جمله پر طرفدار ترین و جذاب ترین تورهای ارائه شده در سایت گلفام سفر می باشد که افراد می توانند به راحتی از طریق این سایت انواع مختلف تور گردشگری این کشور را مشاهده کرده و با توجه به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. توجه داشته باشید مالدیو کشوری جزیره ای در اقیانوس هند بوده که در جنوب غربی هند واقع شده است و به طور کلی ۳۲۸ هزار نفر جمعیت دارد. این کشور با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران زیادی قرار می گیرد. به افرادی که تمایل به استفاده از جذاب ترین تفریحات ساحلی دارند پیشنهاد می شود حتما سفری به مالدیو داشته باشند.

آب و هوای مالدیو

کشور مالدیو کشوری گرمسیری بوده به طوری که مشاهده می شود در روزهای بسیاری از سال آفتابی است و دمای هوا در آن به طور متوسط ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد. این امر موجب شده است که فصل بهار، تابستان و اوایل تابستان و پاییز آب و هوای گرم و خشکی بر منطقه حاکم باشد زمستان ها اما از گرمای هوا کمی کاسته شده و رطوبت هوا بالا است.

رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما مالدیو

رزرو بلیط و هتل یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام رزرو تور لوکس جزیره مالدیو مورد توجه افراد قرار می گیرد. با این وجود توجه داشته باشید این موارد جزو خدماتی است که در سایت گلفام سفر ارائه شده و شما می توانید به راحتی با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، کلاس پروازی بلیط خود را انتخاب کرده و با تعیین کردن مقصد، تاریخ سفر، مبدا و موارد دیگر بلیط هوایی با شرایط مورد نظرتان را دریافت کنید. همچنین توجه داشته باشید که داشتن اقامتگاه مناسب در مالدیو می تواند در دلپذیر تر شدن سفر شما تاثیر زیادی بگذارد. با این حال بهتر است قبل از سفر با تعدادی از بهترین هتل های این شهر آشنا شوید به و یکی از بهترین آنها را که با شرایط شما هم خوانی دارد را انتخاب کنید.

به طوری که باید بدانید یکی از پرطرفدار ترین هتل های این کشور هتل تاج اگز وتیکا ریزورت مالدیو بوده که در جزیره اختصاصی قرار دارد و جزء اقامتگاه های رمانتیک و اختصاصی به شمار می رود. این هتل پنج ستاره خدمات زیادی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. هتل لوکس سوث آری آتول که هتل پنج ستاره دیگری در مالدیو است در منطقه ساوث آری آتول می باشد که دارای طراحی داخلی به سبک روستایی است. هتل کنستانس حالا هالاولی یکی دیگر از اقامتگاه های بی نظیر این کشور می باشد که دارای ساحل اختصاصی بوده و تمامی تجهیزات و لوازم موج سواری و غواصی در دسترس میهمانان قرار دارد. همچنین هتل تفریحات زیادی را برای شما در نظر گرفته که مطمئن باشید به هیچ عنوان حوصله تان سر نخواهد رفت. هتل آدران هودوران دیگر هتل ۴ ستاره کشور مالدیو بوده که اتاق های بسیار تمیز و راحتی دارد و دارای اینترنت رایگان، کارکنان چند زبان خدمات ورزشی و تفریحی متعدد می باشد.

راهنمای سفر به تور مالدیو

یکی از رویایی ترین مقاصد توریستی و گردشگری در آسیا کشور مالدیو است که کشوری جزیره ای در اقیانوس هند می باشد. پایتخت این کشور شهر ماله است و جزایری متعددی نیز در این کشور قرار دارد. با وجود اینکه این کشور مجموعه جزایری در جنوب غربی کرانه های هندوستان است و بیش از هزار جزیره کوچک دارد طبیعتاً سفر به آن می تواند جذاب باشد. بین جزایر مختلف این کشور با قایق های پر سرعت پیموده می شود که خود یکی از جاذبه های این کشور به شمار می رود و می تواند برای افراد جذابیت های داشته باشد.

همچنین شما می توانید در مسیر خود ماهی های پرنده ،دلفین ها و بسیاری از آبزیان را از نزدیک ببینید که بدون شک برای تان جالب توجه است. همچنین در هنگام رزرو تور مالدیو باید توجه داشته باشید که برخی از جزایر این کشور به گردشگری اختصاص یافته و گردشگران می توانند مستقیما از فرودگاه بین المللی ماله به این جزایر بروند و سفری بی نظیر را تجربه کنند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 792
  • بازدید سال : 4,322
  • بازدید کلی : 21,689